کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

یورنته دلیل انتخاب تاتنهام بجای چلسی را گفت

مهاجم جدید تاتنهام از انتخاب خود راضی است. 

 

فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی جدید تاتنهام از دلیل انتخاب اسپرز بجای چلسی و کار کردن با مربی سابق خود آنتونیو کونته گفت.


یورنته در این باره گفت :


بسیار خوشحالم که به تاتنهام پیوسته ام . تاتنهام باشگاهی فوق العاده است و من اینجا آمده ام که به این باشگاه کمک کنم افتخار و عنوان قهرمانی کسب کند. تاتنهام در چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. من بسیار به پوچتینو علاقه دارم. وی شخصیت و منش بسیار خوبی دارد و همچنین هدف و فلسفه تاتنهام را می پسندم.


من 32 ساله هستم ولی می خواهم هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرم. می توانم چیزهای زیادی از هری کین و دیگر بازیکنان تاتنهام فرا بگیرم. همچنین پوچتینو که از نظر فنی نیز بسیار قوی است و قطعا نکات مهمی را به من یاد خواهد داد. می خواهم بهترین عملکردم را اینجا به نمایش بگذارم. می خواهم چالش جدیدی در  فوتبال حرفه ای ام تجربه کنم و کجا بهتر از تاتنهام .

 

ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد