کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آینا: چالوبا به بازیکن درجه یکی برای تیم ملی انگلیس مبدل خواهد شد

آینا از آینده روشن هافبک  سه شیرها می گوید. 

 

به گفته اولا آینا، هم تیمی پیشین ناتانیل چالوبا در چلسی، این بازیکن در آینده به بازیکن مهمی برای تیم ملی انگلستان تبدیل خواهد شد.


به گزارش گل، چالوبا در ابتدای فصل با قراردادی پنج ساله به واتفورد پیوست و از آن سو اولا آینا نیز به شکل قرضی راهی هال سیتی شد. چالوبا که با درخشش خود به تیم ملی انگلیس هم دعوت شده است، هنوز در انتظار انجام نخستین بازی ملی خود است. آینا در ستایش از چالوبا گفته است:


برای او هیجان  زده هستم. او همانند برادرِ بزرگتر دیگری برای من است. او واقعا به من نزدیک است. جالب این که پیش از این که فهرست تیم ملی منتشر شود، به او گفتم: «چیزی مشخص نیست. تو الان مستمر بازی می کنی و یکی از بازیکنان اصلی واتفورد هستی و شاید به تیم ملی دعوت شوی. فقط به کارت ادامه بده و همین نحو خوب بازی کن.» سپس دو روز بعد، او به تیم ملی دعوت شد. امیدوارم که او خوب کار کند. من فکر نمی کنم او بازیکن خوبی خواهد شد، بلکه همین الان هم این را می دانم. به خاطر این که او چیزی در خود دارد که من واقعا پیش از این ندیده ام. او به بازیکن درجه یکی برای انگلستان تبدیل خواهد شد. پس از شنیدن خبر دعوت شدن به تیم ملی، بلافاصله با او تماس گرفتم تا به وی تبریک بگویم و برایش آرزوی موفقیت کنم. او برای رسیدن به اینجا، درست کار کرده است.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد