کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادن هازارد: دوست دارم بازگشت دیگو کوستا به چلسی را ببینم

فوق ستاره آبی های لندن بازی در کنار پر حاشیه ترین بازیکن این تیم را " باعث افتخار " توصیف کرده است.  
ادن هازارد، بازیکن باشگاه چلسی، در صحبت هایی ابراز  امیدواری کرده است تا دوباره در کنار دیگو کوستا قرار بگیرد.

به گزارش Sky، منتفی شدن انتقال دیگو کوستا به اتلتیکو مادرید و احتمال قرار گرفتنش در لیست چلسی برای نیم فصل نخست  رقابت های لیگ برتر، شایعات حضور دوباره وی در ترکیب آبی های لندن را، علی رغم اختلافات شدید با آنتونیو کونته، شدت بخشیده است. حالا هم تیمی سه سال گذشته وی ابراز علاقه کرده است که کوستا بار دیگر لباس چلسی را بر تن کند:

دیگو و من به مدت سه سال بایکدیگر بازی کرده ایم و همه چیز به جز لیگ قهرمانان را با هم به دست آورده ایم. بازی کردن در کنار او باعث افتخار است. او بازیکنی عالی و انسانی فوق العاده است. دوست دارم بازگشت او را ببینم، اما من تصمیمات را اتخاذ نمی کنم. امیدوارم دیگو بتواند راه حلی پیدا کند و بتوانیم به زودی او را درون زمین ببینیم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد