کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 6_0 قره باغ؛ شروع پر قدرت آبی های لندن در آذربایجان


چلسی موفق شد در آغار رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18 با پیروزی قاطع خود برابر قره باغ، میزبان خود را در هم بکوبد و شروعی فوق العاده داشته باشد. 

 

دو تیم چلسی و قره باغ آذربایجان از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا2018-2017 از گروه C به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری 6 بر صفر آبی های لندن خاتمه یافت.


 


ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:


 


چلسی: کورتوا، آزپیلیکوئتا، کریستینسن، کیهیل، زاپاکوستا، کانته، فابرگاس، آلونسو، ویلیان، باتشوایی، پدرو


 


قره باغ: سهیچ، گارایف، حسینوف، رژنیازک، مدمدوف، سادیگوف، هنریکه، میکل، ریچارد، گوئرر، ان دی لوو


 


این دیدار با حملات چلسی آغاز شد و طولی نکشید که این تیم در دقیقه 5 توسط پدرو و با یک شوت دیدنی و زیبا در وازه ی حریف گمنام آذر بایجانی خو درا باز کرد و نتیجه را در همان دقایق ابتدایی یک بر صفر به سود خود کند.


 


تیم چلسی که می خواست در این دیدار خانگی بهترین نتیجه را بگیرد حملات خطرناکی را روی دروازه ی قره باغ طرح دید و توانست در دقیقه 30 توسط زاپاکوستا دروازهی تیم حریف را برای بار دوم باز کند تا تیم قره باغ کار سختی را در ادامه ی این دیار داشته باشد.


 


این دیدار با نتیجه دو بر صفر در نیمه ی اول به سود چلسی خاتمه یافت.


 


با شروع مسابقه در نیمه دوم با زهم این تیم چلسی بود که در دقیقه 50 توسط آزپیلیکوئتا به گل رسید و حساب کا را سه بر صفر به سود خود کرد.


 


تیم قره باغ که با دریافت سه گل شیرازه ی تیمش از هم پاشیده شده بود باز هم در دقیقه 71 دروازه ی خود را باز شده دید تا این بار باکایوکو باشد که در وازه ی این تیم را برای بار چهارم بازکند.


 


تیم چلسی که می خواست با یک پیروزی پر گل زمین مسابقه را ترک کند در دقیقه 76 توسط باتشویی به گل پنجم خود رسید اما این پایان کار نبود و تیم چلسی موفق شد روی اشتباه فاحش مدمدوف مدافع تیم قره باغ به گل ششم برسد گلی که مدمدوف به اشتباه وارد دروازه ی خودی کرد.


 


در نهایت این دیدار پر گل 6 بر صفر به سود چلسی پایان یافت تا چلسی ضمن صدرنشین شدن در گروه C اصلی ترین گزینه ی صعود به مر حله ی بعدی لیگ قهرمانان اروپا باشد.


ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد