کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: چلسی پتانسیل طی کردن تمام راه را در لیگ قهرمانان اروپا دارد

چلسی با قره باغ، اتلتیکو مادرید و رم در لیگ قهرمانان اروپا هم گروه است.  
فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی معتقد است که تیم سابقش توانایی این را داشته که تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا پیش رود.

چلسی شب گذشته موفق شد قره باغ را در اولین دیدار مرحله  گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه پر گل شکست دهد و این در حالی است که این تیم سال گذشته از حضور در این رقابت ها دور بود.

در مصاحبه با سایت رسمی چلسی، لمپارد در خصوص این مسئله بیان کرد:

فکر می کنم چلسی پتانسیل این را داشته باشد تا تمام راه را طی کند. از نظر دفاعی آنها واقعا خوب هستند. ساختار دفاعی آنتونیو کونته که سه دفاعه بود، فصل گذشته جواب داد و منجر به قهرمانی در لیگ برتر شد. آنها اکنون دو بازیکن (باکویوکو و درینک واتر) را به خط هافبک اضافه کرد و به ترکیب شان عمق بخشیده اند.

وی ادامه داد:

همه از جمله خود کونته آگاه هستند که رقابت در دو جبهه یعنی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بسیار کار را سخت تر از سال گذشته می کند اما به عنوان یک باشگاه چلسی به لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بازگشته است؛ جایی که به آن تعلق دارد. شاید نبودن در اروپا فصل گذشته باعث بیداری دوباره تیم شد؛ اگرچه این غیبت باعث شد تا تیم یک مقدار نفسی تازه کند. فکر می کنم چلسی توانایی طی کردن تمام راه را در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. پایه و اساس دفاع تیم خوب بوده و این به مهاجمان بستگی دارد که روی فرم باشند. بنابراین می توان خوشبینانه به این قضیه نگاه کرد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد