کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بعد از خلق این همه موقعیت، فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم؛ ناامید کننده است

Antonio Conte - ایتالیا - چلسی
سرمربی ایتالیایی از بازی امروز می گوید.  
چلسی در حالی که در زمین اورتون تقریبا همه کار کرد، در زدن گل به حریف و در نهایت پیروزی، ناکام ماند تا آنتونیو کونته در مصاحبه با اسکای اسپرتس، این گونه نسبت به نتیجه واکنش نشان دهد:

وقتی با چنین بازی هایی مواجه هستید، وقتی تیم چنین نمایشی دارد، وقتی ۲۶ بار شوت زدیم که ۸ تای آن در چارچوب بود، وقتی مدافعان حریف از روی خط توپ را بیرون می آورند، واقعا ناامید کننده است که بازی را نبریم زیرا شایسته کسب ۳ امتیاز این بازی بودیم. من از بازیکنانم راضی هستم زیرا نمایش خوبی داشتند. مخصوصا از مدافعان تیم که مانع شکل گیری ضدحملات حریف شدند. با این حال ما باید در ضربات پایانی خیلی بهتر باشیم.
سرمربی ایتالیایی ادامه داد:

مهم است که در طول جریان بازی، تعادل تیم را حفظ کنیم. بازیکن مهمی را برای امروز از دست دادیم(موراتا) اما به اندازه کافی موقعیت خلق کردیم و باید بازی را می بردیم. من هنوز فکر می کنم بعد از ۶ تیم تاپِ لیگ، اورتون بهترین تیم است. ما در این بازی شخصیت و شور خوبی را از خود نشان دادیم. باتشوایی؟ بهترین تصمیم ممکن را با پدرو، هازارد و ویلیان گرفتم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد