کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - برایتون

دو تیم چلسی و برایتون، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  
آبی های لندنی در هفته های اخیر توانسته بودند چندین نتیجه خوب کسب کنند و وضعیت خود در جدول را نسبتا با ثبات کنند. چلسی دو پیروزی پیاپی مقابل سوانسی و نیوکاسل کسب کرد ولی مقابل وستهام ناکام ماند و سه امتیاز را به حریف واگذار کرد. سپس آنها هادرزفیلد و ساوتهمپتون را شکست دادند ولی هفته گذشته مقابل اورتون که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، متوقف شدند. بدین ترتیب آنها با 39 امتیاز در رده سوم هستند و امید چندانی به دفاع از عنوان قهرمانی  با توجه به اختلاف 16 امتیازی با صدر ندارند.
 

در آن سو، برایتون که این فصل برای اولین بار در لیگ برتر حاضر شده، با 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته ولی آنها با منطقه سقوط تنها 5  فاصله دارند و ممکن است یک شکست، به کلی شرایط آنها را دچار تغییر کند. با این حال، برایتون در دیدار رفت موفق شد شگفتی ساز شده و در اولین دیدارش با چلسی، این تیم را شکست دهد. چلسی در خانه انگیزه زیادی برای انتقام گیری از حریف دارد ولی شاگردان کونته به خوبی می‌دانند که کار دشواری پیش رویشان خواهد بود.

داوید لوئیز به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست  و حضور موسندا هنوز مشخص نیست. استیو سیدول نیز نمی‌تواند برایتون را همراهی کند.

ترکیب احتمالی:
 ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد