کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 5-0 استوک: پیروزی راحت آبی ها

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 5-0 استوک سیتی را شکست بدهد و به طور موقت به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کند. 

 

شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار کار راحتی مقابل استوک داشتند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند تا بالاتر از منچستریونایتد، در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار بگیرند. البته یونایتدها در صورت پیروزی در دیدار مقابل ساوتهمپتون، بار دیگر به رتبه دوم برمی گردند.


 


آبی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان 10 دقیقه ابتدایی، دو بار به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه 3 بود که روی ارسال دیدنی ویلیان از سمت راست، آنتونیو رودیگر بالاتر از مدافعان استوک ضربه سر را زد و چلسی را 1-0 پیش انداخت.


 


برتری چلسی ادامه داشت و تنها 6 دقیقه بعد، دنی درینک واتر اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی حرکت پدرو بود که توپ توسط مدافعان استوک به پشت محوطه جریمه دفع شد اما درینک واتر با یک ضربه تماشایی موفق شد دروازه را باز کند.


 


حملات بازیکنان چلسی بعد از این گل هم فروکش نکرد و چیزی نمانده بود که  موراتا روی پاس ویلیان، در دقیقه 15 گل سوم را وارد دروازه استوک کند اما حضور به موقع جک باتلند، این موقعیت را از او گرفت.


 


برتری آبی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 23، پدرو موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. روی یک حرکت تیمی بود که توپ با پاس ویلیان به پدرو رسید و او هم با یک ضربه تماشایی موفق شد دروازه حریف را باز کند.


 


 




 


بعد از این گل کمی از شدت حملات تیم میزبان کاسته شد اما باز هم این بازیکنان چلسی بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 3-0 چلسی به پایان رسید.


 


نیمه دوم را استوک بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه چلسی ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.


 


پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بود که ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در دقیقه 60 به گل چهارم برسند اما دو واکنش پیاپی جک باتلند، دروازه استوک را بسته نگه داشت.


 


حملات چلسی ادامه پیدا کرد تا اینکه این تیم در دقیقه 73 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای کامرون روی ویلیان، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. ستاره برزیلی که دو پاس گل داده بود، پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم توانست گل چهارم را به نام خود ثبت کند.


 


 




 


اما این پایان کار نبود و برتری چلسی در دقیقه 88 به گل پنجم منجر شد. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه استوک بود که توپ با دفع ناقص مدافع این تیم به زاپاکاستا رسید و او هم با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه استوک فرستاد و حساب کار را 5-0 کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی توانست در ادامه نتایج خوبش، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.  


ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد