کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

در مراسم معارفه کاستا: هدفم درخشش با اسپانیا در جام جهانی است

دیگو کاستا پس از چند ماه دوری از فوتبال امروز به صورت رسمی به عنوان بازیکن اتلتیکو مادرید معرفی شد. 

 

 دیگو کاستا ظهر امروز با پایان یافتن دوران محرومیت باشگاه اتلتیکو مادرید از سوی یوفا به طور رسمی به هواداران و رسانه‌ها معرفی شد.


 


او شماره پیراهن «18» را به خود اختصاص داد و به خبرنگاران گفت:« به لحاظ فیزیکی نسبت به تابستان در وضعیت بهتری قرار دارم. مشتاقم و می‌خواهم با بازی کردن به اتلتیکو کمک کنم. برای فرا رسیدن چنین لحظه‌ای هم خیلی منتظر ماندم. در این مدت به لحاظ روحی و جسمی خودم را آماده بازی کردم. اکنون نیاز به بازی کردن دارم و در ماه‌های اخیر سخت تمرین کرده‌ام.»


 


مهاجم پیشین چلسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:« متأسفانه در زمان حضورم در چلسی زبان انگلیسی را یاد نگرفتم. مردم انگلیس، هواداران، هم‌تیمی‌هایم کمک زیادی به من کردند و زندگی را در آنجا برای من آسانتر کردند. چلسی باشگاه بزرگی است. به همه آنها علاقه دارم و تنها خاطرات خوبی از چلسی و هوادارانش دارم.»


 


او در مورد احتمال حضورش در تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه هم گفت:« ابتدا باید کارهایی با اتلتیکو مادرید انجام دهم. اگر موفق به این کار شوم و برای اتلتیکو مرتب گلزنی کنم، حضورم در لیست لوپتگی راحت‌تر می‌شود. هدفم حضور در جام جهانی و درخشش با پیراهن اسپانیاست.»


 


کاستا در پایان گفت: "درک خوبی از تورس، گریزمان، گامیرو و کوره  دارم. تمامی این مهاجمانی که گفتم همگی کارشان را به خوبی در اتلتیکو مادرید انجام داده‌اند و قرار نیست من به عنوان خدای فوتبال به ترکیب تیم اضافه شوم. با این حال آماده بازی در هر پستی هستم."


ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد