کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: در امارات به دنبال سه امتیاز هستیم؛ به بازیکنانم اعتماد دارم

سرمربی چلسی، می گوید تیمش برای کسب سه امتیاز به مصاف آرسنال خواهد رفت. 

 

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل آرسنال حاضر شد و درباره شرایط تیمش برای دربی لندن به صحبت پرداخت. به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، سرمربی ایتالیایی این تیم گفت:


استفاده از همه بازیکنان در برنامه های من، مسئله بسیار مهمی است. ما خیلی خوب کار کرده ایم و در این شرایط که از سیستم چرخشی استفاده می کنیم و نتایج هم مثبت است، بسیار خوشحال کننده است، این نشان می دهد که همه بازیکنان خوب کار کرده اند. هدف من همیشه این است که بازیکنان را در یک فرم آمادگی یکسان در اختیار داشته باشم، به خصوص اینکه اکنون وارد نیم فصل دوم شده ایم و مقطع مهمی از فصل که نشان می دهد شما می توانید به اهدافتان برسید یا نه. 

سرمربی چلسی درباره نقل و انتقالات ادامه داد:


از در اختیار داشتن بازیکنان فعلی ام خوشحالم و به آن ها اعتماد دارم. گمانه زنی های زیادی وجود ندارد و این طبیعی است چراکه فصل نقل و انتقالات آغاز شده است، برای مربیان و بازیکنان فصل دشواری است چراکه با گمانه زنی ها و شایعات زیادی روبرو می شوید. 

کونته افزود:


برای ما در این مقطع، باید بر روی اهداف خود تمرکز کنیم و هدف کنونی ما، بازی سخت مقابل آرسنال خواهد بود که باید با تمرکز کامل به استقبال آن برویم. وقتی مقابل آرسنال قرار می گیرید و از طرفی بازی ها برای شما تا این حد مهم است، طبیعی است که بازی سختی پیش رو خواهید داشت. طبیعتاً به دنبال ارائه بهترین عملکردمان و کسب سه امتیاز هستیم تا بتوانیم رضایت هوادارانمان را کسب کنیم. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد