کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آرسنال ۲ - ۲ چلسی؛ نود دقیقه ای که کمتر جایی می توانید آن را پیدا کنید!

نود دقیقه جذابِ لندن، در نهایت برنده نداشت. 

  

آمار و مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: چهار شنبه ۱۳ دی 1396

تورنمنت: هفته بیست و دوم لیگ برتر

استادیوم: ورزشگاه امارات

گلزنان و دقایق: ویلشر در دقیقه ۶۳ برای آرسنال، بیرین در دقیقه ۹۳؛ هازارد در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی، آلونسو در دقیقه ۸۶ برای چلسی

شرح گل ها

جک ویلشر '63 برای آرسنال: پاس اوزیل در ادامه به آلوارو موراتا خورد و باعث شد ویلشر در موقعیتی نه چندان مناسب تک به تک شود اما شوت این بازیکن انگلیسی به حدی خوب بود که کورتوا نتوانست کاری در قبال آن بکند.

ادن هازارد '67 برای چلسی: هازارد با نفوذ در خط دفاع آرسنال و مجاب کردن بیرین به خطا، پنالتی گرفت و خودش این توپ را بر خلاف جهت دروازه بان وارد دروازه کرد.

مارکوس آلونسو '86 برای چلسی: نفوذ و حرکت سریع زاپاکوستا از سمت راست و پاس سریع وی را مارکوس آلونسو از چند قدمی وارد دروازه کرد.

هکتور بیرین '93 برای آرسنال: حملات توپچی ها در لحظات پایانی، به نتیجه رسید! سانتر ارسالی پس از دفع آلونسو در شلوغی جلوی محوطه جریمه چلسی به بیرین رسید و این بازیکن با شوتی زیبا، توپ را به زیر طاق دروازه کورتوا رساند.

خلاصه بازی

آرسنال و چلسی در حالی اولین جدال از سه دیداری که قرار است در ژانویه برگزار کنند را به پایان رساندند که این بازی، هیجان زیادی را به لیگ جزیره داد. در روزهایی که منچسترسیتی، تقریبا قهرمانی خود را مسجل کرده، دو تیم شهر لندن برای کسب سهمیه می جنگند.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

آرسنال - چلسی

بازی با نمایش بی پروای دو تیم آغاز شد اما اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۴، وقتی رقم خورد که با اشتباه موستافی در یارگیری، آلوارو موراتا در موقعیت تک به تک قرار گرفت. این مهاجم اسپانیایی ضربه اش را به بیرون زد.

یک دقیقه بعد موراتا دوباره در چند قدمی دروازه، فرصت ایده آلی را بدست آورد اما توپ را به چک کوبید. در دقیقه ۱۵ بازی، هماهنگی جالب اوزیل و سانچز، ستاره شیلیایی را صاحب موقعیت کرد اما شوت وی پس از برخورد به دست کورتوا، ۲ بار به تیرک دروازه برخورد کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود. در دقیقه ۲۲، لاکازت فرصت مناسبی پیدا کرد که با برگشت به موقع و شوت به گوشه دروازه، امیدوار بود به گل برسد. با این حال کورتوا این توپ را هم به سختی به کرنر فرستاد.

جک ویلشر

در دقیقه ۲۶، پاس عمقی فابرگاس به باکایوکو، او را موازی با مدافع حریف با چک تک به تک کرد اما شوت هافبک فرانسوی را دروازه بان سابق چلسی به کرنر فرستاد. در دقیقه ۳۷، ضربه آزاد بدست آمده برای چلسی را مارکوس آلونسو با اختلاف کم به بیرون زد. در دقیقه ۳۸، شوت از راه دور اوزیل را کورتوا به کرنر فرستاد. در دقیقه ۴۴، حرکت عرضی هازارد و پاس پشت پای وی، فابرگاس را در موقعیتی عالی صاحب توپ کرد اما شوت این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

چلسی نیمه دوم را با ضدحمله سریع هازارد شروع کرد. فرار این بازیکن او را در گوشه محوطه با چک تک به تک کرد اما ضربه نهایی را دروازه بان آرسنال گرفت. در ادامه هم ضربه سر آلونسو را پیتر چک به کرنر فرستاد. در دقیقه ۵۱، لاکازت با همکاری هافبک های آرسنال نهایت استفاده را کرد و خود را با کورتوا تک به تک کرد اما شوتش را به وی کوبید.

ادن هازارد

در دقیقه ۶۲، پاس اوزیل در ادامه به آلوارو موراتا خورد و باعث شد ویلشر در موقعیتی نه چندان مناسب تک به تک شود اما شوت این بازیکن انگلیسی به حدی خوب بود که کورتوا نتوانست کاری در قبال آن بکند. در دقیقه ۶۳، حرکت سانچز و پاس وی به لاکازت، مهاجم فرانسوی را یک بار دیگر صاحب موقعیت کرد اما شوت وی را کورتوا در نهایت به کرنر فرستاد. چلسی خیلی سریع بازی را به تساوی کشید. در دقیقه ۶۷، هازارد با نفوذ در خط دفاع آرسنال و مجاب کردن بیرین به خطا، پنالتی گرفت و خودش این توپ را بر خلاف جهت دروازه بان وارد دروازه کرد.

مارکوس آلونسو

در دقیقه ۶۹، پاس عمقی آلونسو، موراتا را یک بار دیگر صاحب تک به تک کرد اما شوت این بازیکن این بار با اختلاف خیلی کم از گوشه بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۷۵، هازارد با پاس پشت پا، موراتا را راه انداخت اما شوت نهایی مهاجم اسپانیایی، راه به جایی نبرد. در دقیقه ۸۳، نفوذ و حرکت سریع زاپاکوستا از سمت راست و پاس سریع وی را مارکوس آلونسو از چند قدمی وارد دروازه کرد. آلونسو شش گله شد.

هکتور بیرین

توپچی ها عقب ننشستند و ثمره آن را دیدند. در دقیقه ۹۳، سانتر ارسالی پس از دفع آلونسو در شلوغی جلوی محوطه جریمه چلسی به بیرین رسید و این بازیکن با شوتی زیبا، توپ را به زیر طاق دروازه کورتوا رساند. چلسی فرصت این را داشت که در دقیقه ۹۴ به گل برسد اما موراتا از تک به تک بدست آمده دوباره استفاده نکرد و زاپاکوستا در برگشت توپ را به تیرک دروازه کوبید تا این بازی هیجان انگیز در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.


خلاصه بازی


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد