کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: همواره کمتر بازیکن مورد نظرم را خریده اند اما من به کارم ادامه می دهم؛ در برد و باخت همه با هم هستیم

سرمربی ایتالیایی از شرایطی که در چلسی برایش فراهم شده راضی نیست.  
آنتونیو کونته پس از تساوی تیمش در زمین آرسنال، در مصاحبه با اسکای، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. بخشی از این مصاحبه با خبرنگار اسکای ایتالیا بوده است:

بازی امشب؟

مردم بازی هیجان انگیزی را دیدند. البته برای ما این هیجان کمتر شد. وقتی تنها ۲ دقیقه به پایان مانده و در حال برد ۲-۱ هستید، باید آن بازی را ببرید. نتیجه اما در نهایت خوب است. مساوی با آرسنال در ورزشگاه امارات نتیجه خوبی است. با این حال در پایان، ناامیدی زیادی با ماست. عصبانی نیستم. می دانم که بازیکنانم هم ناامید هستند. ما با هم می بریم و با هم می بازیم. من دقیقا حس بازیکنانم را دارم. نمایش خوبی بود. همراه با آرسنال با شور زیادی بازی کردیم اما نتیجه آخر فقط ناامیدمان کرد.
پنالتی؟

صحنه را ندیدم یا حتی دایو ویلشر را هم ندیدم. در مورد ویلشر یک خبرنگار دیگر سوال کرد. باید صادق باشم. من صحنه را ندیدم و نمی توانم در موردش صحبت کنم. باید به تصمیم داور احترام زیادی بگذاریم. 
موقعیت هایی که موراتا از دست می دهد؟

دوره بدشانسی های اوست. در آخرین بازی برابر استوک گفتم که مهم است که به مهاجم موقعیت برسد. او امروز چند موقعیت داشت اما این فوتبال است و من از تعهد او به تیم راضی هستم. اگر گل بزنید، اعتماد به نفستان بالا می رود اما او جوان است. باید به خوبی تمرین کند و گل ها از راه خواهند رسید. 
درخشش آلونسو و زاپاکوستا؟

من از وینگ بک های تیم خواستم که فضا را پر کنند تا گل بزنند. آلونسو همچنین خیلی خوب ضربه سر می زند، ضربات ایستگاهی را گل می کند و در شرایط و اعتماد به نفس خوبی قرار دارد.  
قرار گرفتن در رتبه سوم؟

ما باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگیم. باید در جمع ۴ تیم پایانی بمانیم، شرایط در لیگ امسال خیلی سخت شده است. لیگ انگلیس آسان نیست. سال گذشته آرسنال بعد از ۱۹ سال به سهمیه نرسید. ۲ سال قبل، چلسی نتوانست و پارسال منچستریونایتد در جمع چهار تیم نبود. شرایط آسان نیست. 
آیا آنتونیو کونته درخواست های سنگینی در نقل و انتقالات زمستانی دارد؟

من اصلا خواهان چیزهای بزرگی نیستم. تاریخ نشان داده که به ندرت بازیکن مورد نظرم خریداری شده است. همیشه باشگاه هایی نصیبم شده اند که قصد می کنند برنامه ریاضت و سختی پشت سر بگذارند! من تنها تلاش می کنم کارم را انجام دهم. اگر بازیکن خوبی به تیم بیاید، بهتر. اگر نه هم باز مشکلی نیست و من کارم را انجام خواهم داد.  
تیم ملی ایتالیا؟

زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد آتزوری نیست. نمی خواهم باعث سوتفاهم شوم. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد