کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: در آستانه تمدید قرارداد با چلسی هستم؛ هازارد به من می گوید اگر تمدید کنی، من هم تمدید می کنم!

دروازه بان بلژیکی چلسی می گوید بر خلاف آن چیزی که رسانه ها نشان می دهند، در چلسی خوشحال است و همه چیز آرام به نظر می رسد.  
تیبو کورتوا می گوید از شرایطش در چلسی راضی است و به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک است. در حالی که پیش از این مت لاو گفت که تمدید قرارداد کورتوا به خاطر اینکه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده، از شرایط هازارد هم برای چلسی نگران کننده تر است، خود دروازه بان می گوید همه چیز آرام است و در آستانه تمدید قرارداد با تیمش است.

به گزارش ESPN، تیبو کورتوا در این باره گفت:

نسبت به این مسائل آرام هستم، زیرا خودم را وابسته به چلسی می دانم. تازه وارد سال جدید شده ایم. طی هفته های آتی دور یک میز می نشینیم. در چلسی خوشحال هستم و توافق بر سر تمدید قرارداد نزدیک است. 
ادن هازارد تا سال ۲۰۲۰ با چلسی قرارداد دارد. در حالی که تیم انگلیسی می خواهد قرارداد او را هم تمدید کند، پدر وی گفته که پسرش از تمدید سرباز زده است. به گفته مت لاو، چلسی هنوز به صورت جدی وارد مذاکره نشده اما بعد از نقل و انتقالات زمستانی، این کار را انجام خواهد داد. کورتوا در مورد وضعیت هازارد گفت:

ادن به من می گوید اگر تمدید کنم، او هم این کار را انجام می دهد. فکر می کنم هر دوی ما در چلسی خوشحال هستیم. نقش بزرگی برای بازی کردن داریم، در ۴ فصل اخیر ۲ بار قهرمان شده ایم و می توانیم دوران اوج خود را در کنار هم سپری کنیم. مهم است که همچنان برای قهرمانی در لیگ برتر بازی کنیم و شخصا برای من بزرگ خواهد بود که نیم نگاهی هم به فتح لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم. از دست دادن بازیکنی مثل هازارد برای ما بد خواهد بود، زیرا او غیرقابل جانشین است. با پولی که می توان از فروش هازارد بدست آورد، شما می توانید ۵ بازیکن بخرید اما هیچکدام ادن هازارد نخواهند شد. چلسی بدون هازارد شبیه بارسلونا بدون مسی یا رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو است.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد