کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نوریچ ۰ - ۰ چلسی؛ همه چیز به بازی تکراری در لندن کشیده شد

بازیکنانی که کمتر بازی کردند، نتوانستند کار نوریچ را در خانه این تیم تمام کنند.   
در این تقویم شلوغ، یک بازی اضافه به تقویم چلسی اضافه خواهد شد.

آمار و مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: شنبه ۱۶ دی 1396

تورنمنت: دور سوم جام حذفی

استادیوم: ورزشگاه کارو رود

گلزنان و دقایق: -

خلاصه بازی

نوریچ موفق شد چلسی را در خانه متوقف کند تا یک بازی تکراری دیگر در چارچوب دور سوم جام حذفی انگلیس در لندن برگزار شود. این بازی در روز ۱۵ ژانویه برگزار خواهد شد.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمده بودند:

ترکیب رسمی

میزبان سعی داشت در ضدحملات، خطرناک ظاهر شود. در دقیقه ۱۶، سانتر خطرناک لوییس را کابایرو به سخت کنترل کرد. در دقیقه ۲۲، اشتباه لوییز نزدیک بود مدیسون را با کابایرو تک به تک کند. در دقیقه ۳۰، شوت کندی با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۵، مورفی از سمت چپ دفاع چلسی نفوذ کرد اما ضربه نهایی را خوب نزد. در دقیقه ۴۱، پاس پریچارد با دفع ناقص کیهیل، موقعیت نسبتا خطرناکی را ایجاد کرد. در دقیقه ۴۵، شوت مدیسون از پشت محوطه جریمه، با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۴۶، ضربه سر زاپاکوستا را مدافع حریف از خط دروازه بیرون کشید. در دقیقه ۵۲، پاس ویلیان در پشت محوطه به درینک واتر رسید اما شوت این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه ۵۴، شوت باکایوکو با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵، پدرو از فاصله دور، شوت بسیار خطرناکی را به سمت دروازه گون روانه کرد اما به گل نرسید. در دقیقه ۵۷، ویلیان با دریبل ۲ نفر، شوتش را زد اما توپ را دروازه بان نوریچ به راحتی گرفت. در دقیقه ۶۲، پریچارد در شلوغی محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوتش با برخورد به بازیکنان چلسی، از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۳، ضربه سر کلوزه روی کرنر ارسالی، به اوت رفت.

در دقیقه ۶۷، کابایرو روی سانتر ارسالی دفع ناقصی انجام داد و توپ جلوی پا مورفی افتاد. با این حال شوت این بازیکن به اندازه کافی بد بود. در دقیقه ۷۶، ضربه آزاد داوید لوییز با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۸، شوت زاپاکوستا، مشکلات زیادی برای دروازه بان رقیب درست نکرد تا بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.


خلاصه بازی

 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد