کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تعهد و تلاش جان تری، سرمربی استون ویلا را شگفت زده کرده است

کاپیتان بزرگ سابق چلسی، هنوز خسته نشده و به سختی در تلاش برای موفقیت باشگاه جدیدش استون ویلا است.   
جان تری خواب را از پزشکان باشگاه استون ویلا ربود و آن ها را مجبور کرد تا ساعت 6 صبح بعد از یک بازی دیروقت در زمین تمرین باشند! 

به گزارش میرر، کاپیتان باشگاه ویلا که دو ماه پیش در بازی با شفیلد ونزدی مصدوم شد، به سختی در هولت اند زمین تمرین ویلا در تلاش برای کسب آمادگی بدنی بوده است. او سرانجام در بازی دیروز جام حذفی مقابل پیتربرو پس از مدت ها بازی کرد. استیو بروس سرمربی باتجربه ویلا پس از شکست خانگی 3-1 مقابل پیتربرو گفت: 

اوایل ماه قبل در آستانه بازی با لیدز بودیم و جان تری می خواست برای حمایت از تیم در ورزشگاه باشد. مانند یک مربی روی نیمکت نشست و تنها مشکل این بود که بازی ساعت 9 شب به پایان می رسید. این باعث می شد که در جلسه تمرینی فردا صبح با مشکل روبرو شود. به جای اینکه یک روز تمرین نکند، او از کادر پزشکی خواست که برای ساعت 6 صبح در زمین تمرین باشند. می دانم که مردم می گویند بازیکنی که دستمزد خوب می گیرد باید در بهترین شرایط باشد اما جان 37 ساله است و به عنوان یک بازیکن تقریبا همه چیز برده است. این سطح تعهد او است. چیزی که برخی متوجه نمی شوند، تاثیر بازیکنی مانند جان تری روی سایر بازیکنان است. به جک گریلیش (بازیکن با استعدادی با حاشیه های بسیار) اشاره می کنم که نگاهی به شیوه کار جان می اندازد و بعد خود را می بیند. 
استون ویلا همینک در چمپیونشیپ پنجم است و شانس رسیدن به لیگ برتر را دارد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد