کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سویا علاقه مند به جذب قرضی باتشوایی تا پایان فصل؛ مهاجم بلژیکی می خواهد بیشتر بازی کند

سویا علاقه مند است تا مهاجم بلژیکی جوان چلسی را به طور قرضی تا پایان فصل جذب کند. میچی باتشوایی 18 ماه پیش از مارسی با رقمی در حدود 40 میلیون یورو به چلسی پیوست اما زیاد در این تیم به میدان نمی رود و آلوارو موراتا گزینه اصلی آنتونیو کونته است.   

به گزارش گل، باتشوایی در تیم ملی بلژیک به طور مرتب بازی می کند و می خواهد در تیم روبرتو مارتینز گزینه اصلی باقی بماند. با توجه به بازی های جام جهانی که در پیش است، باتشوایی تصور می کند اگر به همین منوال در چلسی بازی نکند، ممکن است جایگاهش را در بلژیک نیز از دست بدهد. 


حتی زمانی که موراتا در دسترس نیست یا به میدان نمی رود، ادن هازارد در آن پست به باتشوایی ترجیح داده می شود و این بازیکن تنها در بازی های حذفی انگلیس گزینه کونته به حساب می آید. بدین ترتیب جدایی قرضی می تواند بهترین گزینه باشد. 


سویا به جذب قرضی باتشوایی علاقه مند است اما آبی ها تا زمانی که جانشین خوبی برای او پیدا نکنند، به این انتقال رضایت نمی دهند. وینچنزو مونتلا، سرمربی جدید سویا این مساله را می داند و در صورتی که در جذب مهاجم چلسی موفق نباشد، شرایط ساندرو رامیرز یا استفان یووتیچ را بررسی خواهد کرد. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد