کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: حرف‌های مورینیو سنگین بود و از پاسخ دادن به او پشیمان نیستم؛ هازارد مشکلی برای دیدار مقابل آرسنال ندارد

آنتونیو کونته در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پشیمانی اش از پاسخ دادن به مورینیو، گفت که از صحبت هایش پشیمان نیست.   
جدال لفظی میان سرمربی ایتالیایی چلسی، آنتونیو کونته و  سرمربی منچستریونایتد، ژوزه مورینیو هفته گذشته پس از اظهارات سرمربی پرتغالی، بالا گرفت. مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که چون مانند دلقک در کنار زمین رفتار نمی‌کند فکر می‌کنند انگیزه و اشتیاقش کم شده است. خبرنگاری به کونته گفت که مورینیو منظورش از دلقک او بوده است که سرمربی چلسی، خودِ مورینیو را دلقک خطاب کرد و عنوان کرد او دچار بیماری زوال عقل شده است.

داستان به همینجا ختم نشد و مورینیو به محرومیت کونته به خاطر شرطبندی کنایه زد و کونته بازهم با پیر و کم حافظه خواندن مورینیو پاسخ او را داد. کونته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل آرسنال در پاسخ به اینکه از اظهاراتش پشیمان است، گفت:

به نظر شما، قیافه ام مانند کسانی است که پشیمان شده اند؟ من که اینگونه فکر نمی‌کنم. ما هر دو حرف‌هایی زدیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. این صحبت ها مشکلی شخصی میان من و او بود و به باشگاه ها ارتباطی نداشت. من دیگر این بحث را ادامه نمی‌دهم. فکر نمی کنم نیاز باشد اتحادیه مربیان در این موضوع دخالت کند. مسئله مهمی نیست. مورینیو حرف های سنگینی زد و من هیچ وقت این را فراموش نمی کنم.  
سرمربی چلسی درباره وضعیت راس بارکلی خرید جدید چلسی نیز گفت:

راس شرایط فیزیکی خوبی دارد و با تیم به تمرین پرداخته است امّا نیاز دارد که بیشتر از نظر فیزیکی و تاکتیکی با تیم هماهنگ شود و هنوز زمان مشخصی برای بازی او در نظر ندارم. 
کونته درباره آرسنال و حواشی داوری مربوط به بازی قبل نیز گفت: 

فردا باید سعی کنیم قوی ترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستیم، اگرچه وقتی سه روز یک بار بازی می کنید، استفاده از سیستم چرخشی بسیار مهم است. استفاده از var؟ خوشحالم که از var در این بازی استفاده می شود، فرصتی است تا کیفیت فوتبال بالاتر برود. اگرچه باید به بهترین نحو از آن استفاده شود، امّا خوشحالم از اینکه از VAR استفاده خواهد شد..
 سرمربی چلسی افزود:

بازی هفته گذشته مان مقابل آرسنال هیجان انگیز بود و فکر می کنم فردا هم همینگونه باشد. بازی فردا هر اتفاقی ممکن است در آن بیافتد و دو تیم هجومی خواهند بود. هازارد؟ او آماده است و مشکلی برای بازی فردا ندارد. مصدومی ندارم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد