کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: چند بار با آرسنال در این مدت بازی کردن، عجیب است اما در هر صورت باید آماده باشیم

پس از تساوی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ کاپ، آنتونیو کونته در مورد به نکاتی اشاره کرد.  

نمایش تیم؟

به نظرم بهتر بود که این بازی را می بردیم، حتی اگر می شد یک بر صفر این اتفاق رخ می داد. نکته مثبت این است که گلی نخوردیم. وقتی قرار است نیمه نهایی در دو بازی انجام شود، گل نخوردن مهم می شود. 
ضرباتِ آخر بازیکنان؟

۲۰ بار شوت زدیم، موقعیت های زیادی برای گل زدن خلق شد. باید خیلی بهتر باشیم، در غیر این صورت بازی را با مساوی تمام می کنیم. دو تساویِ پیاپی بدون گل و آمار، نیازمند واکنش ماست. در هر صورت فکر می کنم شما وقتی باید نگران باشید که نمی توانید موقعیت بسازید. ما در هر بازی موقعیت می سازیم. دلایل زیادی وجود دارند که به گل نمی رسیم که شاید یکی از آنها بدشانسی باشد. من تنها مهاجمان را خطاب نمی دهم. کریستنسن امروز ۲ موقعیت خوب داشت که می توانست تیم را پیش بیاندازد. همه بازیکنان باید پیشرفت کنند.  
تکنولوژی ویدئویی؟

کاملا دید خوبی نسبت به استفاده از آن دارم. با این حال باید زمان بررسی صحنه را به عنوان وقت اضافه در نظر بگیرند. برای مثال در ایتالیا، وقتی داوری روی یک صحنه مشکوک است، معمولا بین ۷ تا ۹ دقیقه وقت اضافه داریم. 
تعویض هازارد؟

به دلایل فنی بود. 
لیگ کاپ؟

 شانس هر کدام از تیم ها برای رفتن به فینال ۵۰ درصد خواهد بود. گل نخوردن در خانه مهم بود اما در عین حال بازی کردن در امارات آسان نیست.
چلسی و ۳ بار بازی کردن با آرسنال در ۳ هفته؟

عجیب و غریب است اما آماده شدن برای بازی را آسان تر می کند. زیرا حالا دیگر تیم آنها را می شناسید و سبک بازی آنها برای بازیکنان آشناست. وقتی به جمع تیم های پایانی می رسید، دیگر باید برای بازی با تیم های بزرگ آماده باشید.

طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
منم شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 13:27

سلام.چرا پست نمیذاری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد