کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مصاحبه مفصل ادن هازارد - قسمت دوم

هازارد در قسمت دوم مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه به صحبت درباره مسائل مختلف دیگر، به خصوص تیم ملی بلژیک در جام جهانی، پرداخته است.

 ستاره بلژیکی آبی ها می گوید داشتن ثبات برای یک بازیکن جوان موضوعی بسیار مهم و کلیدیست، او فکر می کند که حالا به ثباتی نسبی دست یافته.

  

 

ادن هازارد در قسمت دوم مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:"می دانم که بازیکن کاملی نیستم اما حالا تجربه های زیادی دارم. وقتی جوان هستید گاهی اوقات خوب بازی می کنید و بازی های بد نیز دارید، این فصل توانستم با ثبات تر و استوار تر باشم، که برایم خوب است. لحظات بسیار خوبی در زمین داشتم. خوان باشگاه را ترک کرد اما ویلیان و آندره در نخستین فصل حضور خود بسیار خوب بودند."

 

بهترین بازیکن سال چلسی در ادامه درباره سزار آزپیلیکوئتا صحبت کرد که برنده عنوان بهترین بازیکن سال از سوی بازیکنان تیم شده است:"شایسته‌اش بود، سزار فصل بسیار خوبی داشت. فصل را شروع نکرد چون اشلی در سمت چپ بازی می کرد، اما او از آن دسته بازیکنانیست که هر روز بسیار سخت تلاش می کند، چیزی که کمک کرد به این سطح برسد. برایش خوشحالم چون او دوستم است، با من فرانسوی صحبت می کند و مرد بسیار خوبیست."

 

هازارد در ذهن هواداران چلسی تصویری همیشه خندان و با استعداد و عاشق فوتبال از خود ایجاد کرده، خود او می گوید فوتبال بازی کردن رویای دوران کودکی اش بوده:"این چیزیست که من هستم. می خواهم مانند زمانی بازی کنم که پسر کوچکی بودم و در حیاط خانه‌مان بازی می کردم، گاهی اوقات این خوب است، گاهی اوقات هم نه اما همیشه سعی می کنم بهتریم نمایشم را در اختیار تیم بگذارم، حتی اگر آن روز، روز من نباشد."

 

شماره 17 آبی ها در ادامه به صحبت درباره تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2014 و این تجربه فوق العاده که انتظار او را می کشد، پرداخت:"این نخستین جام جهانی بلژیک در 12 سال اخیر است، می خواهیم برای کشورمان بازی کنیم، این موضوع بسیار مهم است. تیم جوان اما بسیار خوبی داریم، نمی دانم تا کجا می رویم اما می خواهم به نیمه نهایی یا حتی فینال برسیم چون با این تیم جوان چنین چیزی برای اعتماد به نفسمان بسیار خوب است."

 

وینگر با تکنیک چلسی در پایان درباره فصل آینده صحبت کرد:"فصل آینده، با این تیم، می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم و شاید قهرمانی لیگ قهرمانان را هم کسب کنیم. اگر قهرمانی کسب کنیم فصل بسیار خوبی خواهد بود. هدف من در اینجا کسب قهرمانی، بازی کردن، زدن گل های زیاد و لذت بردن از بازی هاست. به عنوان یک بازیکن می خواهم به تلاشم ادامه دهم و مانند فصلی که گذشت از بازی‌ام لذت ببرم. همیشه می خواهم گل های بیشتری بزنم و پیشرفت کنم، این هدف بزرگیست."


مترجم خبر: کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد