کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فرانک لمپارد در آستانه انتقال به تیم نیویورک سیتی و لیگ MLS

بنا به گزارش منابع Sky، هافبک سابق تیم چلسی، فرانک لمپارد در آستانه انتقال به لیگ MLS و تیم نیویورک سیتی قرار دارد.

بعد از اینکه در پایان فصل گذشته باشگاه چلسی تصمیم گرفت تا پیشنهاد تمدید قرارداد به این بازیکن 36 ساله ارائه نکند، او اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود.  

مالک باشگاه نیویورک سیتی همان مالک باشگاه منچستر سیتی، شیخ محمد منصور است که تیم استرالیایی ملبورن سیتی و باشگاه ژاپنی یوکوهاما اف مارینوس هم بخشی از گروه باشگاه های سیتی محسوب می شوند.

با توجه به اینکه لیگ MLS تا ماه مارچ 2015 آغاز نخواهد شد، به نظر می رسد که لمپارد تا آن زمان در تیم ملبورن سیتی مدتی کوتاه را سپری خواهد کرد. پیش از این تیم نیویورک سیتی، آقای گل تاریخ فوتبال اسپانیا، داوید ویا را از اتلتیکو مادرید به خدمت گرفته بود و این بازیکن 32 ساله قبل از آغاز لیگ آمریکا به مدت 3 ماه به تیم ملبورن سیتی قرض داده شد.

لمپارد 13 فصل را در تیم چلسی سپری کرد و با 211 گل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه مبدل شد و در این مدت 3 قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی چمپیونزلیگ، یک قهرمانی در لیگ اروپا و 4 قهرمانی FA کاپ را به دست آورد.

او همچنین 106 بازی ملی برای انگلستان انجام داده است و بخشی از ترکیب 23 نفره این تیم در جام جهانی 2014 برزیل بود و در جریان تساوی 0-0 تیم مقابل کاستاریکا، بازوبند کاپیتانی را به عهده داشت.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد