کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: هازارد مانند مسی تفاوت ها را رقم می زند

 فابرگاس که به مدت سه سال در کنار لئو مسی بازی کرده، حال اعتقاد دارد که ادن هازارد برای چلسی، مانند مسی در بارسلونا است.


سسک فابرگاس به تمجید از بازیکن خوش تکنیک چلسی پرداخت و او را مسی چلسی خواند.


 

هافبک 27 سال اسپانیایی در تابستان امسال با مبلغ 33 میلیون یورو از بارسلونا به لیگ برتر بازگشت تا این بار برای دیگر تیم لندنی، یعنی چلسی بازی کند.
فابرگاس در این مدت برای تیمش مثمر ثمر بوده و موفق شده به هماهنگی خوبی با دیگر بازیکنان دست پیدا کند.

او در مورد هازارد می گوید: " ادن ارتباط بین خط حمله و خط هافبک ما را برقرار می کند. او مانند مسی است زیرا باعث تفاوت ها می شود. ما یک تیم جوان داریم که من فکر می کنم آینده مثبتی دارد.

در پایان فصل گذشته، من همیشه برای این که در چه باشگاهی باید بازی کنم فکر می کردم، در پایان چلسی را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کردم.

همیشه به بازگشت به انگلستان فکر می کردم، در این مورد با مورینیو صحبت کردم و متوجه شدم که این بهترین گزینه است.

هیچ تماسی با مورینیو نداشتم، این کارها از طریق مدیر برنامه هایم صورت گرفت، من فقط به صورت چهره به چهره و حضوری چند روز بعد با مورینیو ملاقات کردم و مورینیو نشان داد که احترام زیادی برای من قائل است. با من صادقانه صحبت کردم و من تصمیم گرفتم به تیم او بیایم، به طور کلی من با سه گزینه در انگلستان رو به رو بودم."
 


منبع: طرفداری

نظرات 4 + ارسال نظر
Saeed m.h چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 12:14

واقعا فوق العادست این پسر . خیلی دوسش دارم .

hadi سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 22:37

هازاد بهتر از مسی هست نه مانند مسی

Reza spacial one سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 22:22

مسی کیلو چنده؟
هازارد خودمون اراده کنه دو تا رونالدوی
آقا دقت کردین این هازارد با نیم وجب قدش چه پرش هایی میزنه برای ضربه سر؟
معرکس این پسر

ali.javan سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 22:06

agar hazard tu y mosht time bitaktik mesle real ya barcelon bud alan tupe tala migereft.hala ina ham mikhan bhesh ruhie bdan bacharo targhib mikonan bere unjaha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد