کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنایه مورینیو به راجرز: مقابل قوی ترین ها بهترین ترکیبم را خواهم فرستاد

 لیورپول در دیدار برابر رئال مادرید، با هفت تغییر نسبت به بازی قبلیش به میدان رفت و بایکنانی هم چون استرلینگ، جرارد، کوتینیو و بالوتلی در ترکیب اصلی این تیم در برابر تیم قدرتمند رئال حاضر نبودند.



چلسی و لیورپول شنبه اینده حساس ترین دیدار هفته یازدهم را انجام میدهند. براندن راجرز برای دیدار مقابل چلسی به بازیکنان مهمش استراحت داد تا در مقابل ابی های لندن سرحال باشند.



 

 


شاید برندن راجرز به خاطر این حرکتش به یوفا توضیح دهد. شاید بتوان گفت این تصمیم مربی لیورپول به این دلیل بوده است که او امیدی برای پیروزی در برابر  رئال مادرید نداشته است و می خواسته به بازیکنان اصلیش برای دیدار حساس در هفته 11 برابر تیم چلسی استراحت دهد.

با این حال در قوانین یوفا این گونه آمده است که مربیان برای احترام به تیم های دیگر باید از قوی ترین ترکیب خود استفاده کنند. اما مورینیو که تیمش هفته دیگر به مصاف لیورپول می رود در برنامه ای تلویزیونی این گونه به راجرز طعنه زده است:

"من در مورد لیورپول حرفی ندارم، همیشه در مورد تیم خودم صحبت می کنم. ولی اگر روزی به مسابقه ای بروم و حس کنم که نمیتوانم در آن بازی پیروز شوم، اصلاً به زمین مسابقه نخواهم رفت، بنابراین همیشه سعی میکنم مقابل قوی ترین رقبا، بهترین تیمم را به زمین خواهم فرستاد."

مورینیو از همین حالا جنگ روانی را بر علیه راجرز آغاز کرده است و آیا او می تواند همانند فصل گذشته در این جنگ پیروز شود یا خیر؟




منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد