کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: چلسی هم مانند آرسنال دچار لغزش می‌شود

مانوئل پیگرینی، سرمربی باشگاه منچسترسیتی معتقد است که چلسی هم مانند آرسنال ممکن است دچار لغزش شود.

باشگاه منچسترسیتی که پس از انجام 16 مسابقه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در جایگاه دوم این جدول است و در تعقیب تیم صدرنشین یعنی چلسی است امروز در صورت پیروزی برای کریستال پالاس به 39 امتیاز دست می‌یابد و با تیم چلسی هم امتیاز می‌شود. 

   

اما مانوئل پیگرینی، سرمربی تیم فیروزه‌ای‌پوش سیتی نیز در این میان معتقد است به وضعیت موجود به همین منوال باقی نمی‌ماند و تیم چلسی هم ممکن است در مواقعی دچار لغزش شود. 

 

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم باشگاه آرسنال نیز فصل پیش شرایط مشابه آرسنال را داشت ولی به هر حال باید ببینم در نیمه دوم این فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد و چه اندازه و میزان امتیاز لازم است که به قهرمانی دست یابیم. ما نمی‌دانیم شاید آرسنال نتوانست در نیمه دوم نتایج نیمه اولش را کسب کند. اما ما نمی‌دانیم آیا چلسی در این فصل به این موفقیت دست خواهد یافت یا خیر؟ اما به هر حال من فکر می‌کنم ما باید تلاش‌مان را به کار ببندیم و تنها بر روی تیم خودمان تمرکز کنیم چرا که هیچ چیز مهم‌تر از این نیست. 

 

ما همیشه معتقدیم که می‌توانیم امتیازات از دست رفته خود را جبران کنیم چرا که بازی‌های زیادی باقی مانده است و شما هم مسلماً در ماه دسامبر به عنوان قهرمان دست نمی‌یابید... 

 

شاید شما بهترین تیم باشید و تمام بازی‌ها را نیز با پیروزی به سود خود به پایان برسانید. اما مسئله اینجاست که نمی‌دانید در نیمه دوم فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

 

وی در ادامه افزود: به صورت آهسته ما بهتر می‌شویم، پیگرینی در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش گفت: سه بازیکن و مهاجم تیم ما برابر کریستال پالاس مصدوم هستند، هیچ کدام آن‌ها آماده نیستند و ما مجبوریم تیم را بدون ژوتیچ، ژکو و آگوئرا راهی زمین کنیم. 

 

ما مجبوریم به شکل دیگری بازی کنیم به امیدواریم که هافبک‌هایمان بتوانند بدرخشند و در نهایت با تیکه بر آن‌ها به گل دست یابیم ما می‌دانیم در برابر تیمی کریستال پالاس قرار می‌گیریم که از لحاظ دفاعی بسیار قوی هستند اما ما در این میان بهترین راه حل را پیدا می‌کنیم. 

 

وی در خصوص جیمز میلنر، بازیکن تیمش گفت: ما با جیمز صحبت کرده‌ایم، این برای تمام بازیکنان آسان نیست که قرارداد جدید به امضا برسانند چرا که کارهای زیادی باید انجام شود. باید صحبت شود، تصمیم‌گیری شود بحث زیادی انجام شود، من هم امیدوارم در نهایت همه این مسائل موفق شویم با جیمز میلنر قرارداد تازه‌ای منعقد کنیم، دقیقاً مانند جو هارت که می‌خواهد در منچسترسیتی باقی بماند و ما او را نگه داریم.


منبع:باشگاه خبرنگاران 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد