کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوئیز: من هرگز با آرنج به صورت کاستا نزدم

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در واکنش به ادعاهای سرمربی چلسی گفت: مورینیو هر چه دوست دارد بگوید، اما من با آرنج کسی را نزدم.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، دیدار حساس تیم‌های فوتبال چلسی و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد و در پایان نماینده فرانسوی در مجمع دو مسابقه رفت و برگشت پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

 

 

در دیدار برگشت که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، حواشی زیادی رخ داد؛ از اخراج زلاتان ابراهیموویچ گرفته تا درگیری فیزیکی بازیکنانی از جمله داوید لوییز، مدافع سن ژرمن با کاستا مهاجم چلسی.


پس از اتمام این مسابقه ژوزه مورینیو و کاستا در مصاحبه‌هایشان داوید لوییز را متهم کردند که بارها در جریان مسابقه با آرنج به صورت مهاجم چلسی کوبیده است، اما مدافع پرتغالی با رد این ادعا، اعلام کرد که در جریان درگیری‌ها کاستا شروع کننده بود و باید از سوی داور مسابقه با کارت قرمز مواجه می شده است.


لوییز در این باره تاکید کرد: من هرگز با آرنج به صورت کاستا نزدم، اما مورینیو آزاد است و هر چه می‌خواهد می‌تواند بیان کند.


وی ادامه داد: همواره بازی کردن مقابل بازیکنی مثل کاستا این نوع درگیری‌های فیزیکی را به همراه دارد. البته مورینیو می‌تواند روی صحنه‌ای که کاستا با آرنج به من کوبید صحبت کند.


منبع:شفقنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد