کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

موافقت مورینیو با فن‌خال: منچستریونایتد شانس قهرمانی دارد

چلسی با یک بازی کمتر از منچستریونایتد هشت امتیاز پیش است اما مربی دو تیم شیاطین سرخ را همچنان دارای شانس قهرمانی می‌دانند


http://storage.isport.ir/images/2cef313c-3b16-4caa-9ded-c3477e33f5a4-cb.Jpeg


لوییز فن‌خال قبل از تعطیلات بازی‌های ملی و بعد از برد یک-2 در زمین لیورپول گفته بود منچستریونایتد هنوز شانس قهرمانی لیگ برتر دارد و ژوزه مورینیو مربی چلسی در این باره با او هم‌نظر است.
  
شیاطین سرخ در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت به چلسی و انجام یک بازی بیشتر در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد اما فن‌خال گفت تیمش روی کاغذ شانس قهرمانی دارد.

حالا مورینیو با او موافقت کرده اگرچه محقق شدن این نظریه مستلزم افت و لغزش شدید چلسی است:«چهار تیم برای قهرمانی شانس دارند. وقتی امتیازات را می بینید باید بگویید چهار تیم می توانند قهرمان شوند. اختلاف امتیاز بین تیم های دوم تا چهارم این را می گوید. منچستریونایتد چهارم است اما شانس دارد. این تیم آخر فصل نتایج خوبی می گیرد و کیفیت باز‌ی‌هایش به مراتب بهتر می شود، آنها را نمی شود بدون شانس دانست.»

مورینیو درباره تمدید قرارداد جان تری هم گفت:«می دانستم تمدید می کند. فقط مساله زمانش مطرح بود وگرنه چیز دیگری در میان نبود. به این نتیجه رسیدیم که وقتی فوتبال وضعیت آرامی دارد این قضیه را علنی کنیم. دو ماه مانده به پایان فصل همه می دانستند جان یک فصل دیگر می ماند.»






ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد