کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

10 بازیکن سرشناسی که در خطر از دست دادن یورو 2016 هستند

سایت فورفورتو، به بررسی بازیکنانی سرشناسی پرداخته که ممکن است در ترکیب تیم کشورشان در یورو 2016 حاضر نباشند. 

 

 با نزدیک شدن به مسابقات یورو 2016 ، سایت FFT به بررسی ستاره های که ممکن است این مسابقات را از روی مبل خانه هایشان تماشا کنند پرداخت.


1. فرانسیس کوکلین

هافبک آرسنال یکی از بهترین هافبک دفاعی های این فصل لیگ برتر بوده است و در هر زمانی که دچار مصدومیت نباشد، در ترکیب اصلی آرسن ونگر حاضر بوده است. عملکرد این بازیکن بعد از کریسمس دچار نوسان شده است و به نظر می رسد در تابستان نتواند تیم ملی فرانسه را همراهی کند. افت کوکلین با ظهور بازیکنی به نام انگولو کانته همزمان شده است و ممکن است ترکیب فرانسه را دچار تغییراتی بکند.

2. عدنان یانوزای

وینگر جوان منچستر یونایتد تا حدودی خوش شانس بود که در جمع نفرات تیم ملی بلژیک برای حضور در جام جهانی 2014 حاضر بود. اگر این بازیکن می خواهد به همراه بلژیک به مسابقات یورو 2016 برود، آزمون سخت و جدی پیش روی خود می بیند. پس از بازگشت از دورتموند و سپری کردن دوره ای ناموفق در این تیم، او تنها 14 دقیقه برای منچستر یونایتد به میدان رفته است. با وجود بازیکنان هجومی سرشناس در ترکیب بلژیک، یانوزای ممکن است یورو 2016 را از دست بدهد. هر چند گزارشاتی مبنی بر تغییر تابعیت این بازیکن به کشور کوزووو نیز منتشر شده است. 

3. فرانک ریبری

پس از جا ماندن از جام جهانی 2014 به دلیل مصدومیت، این بازیکن از تیم ملی فرانسه و انجام بازی های ملی خداحافظی کرد. اما حالا و با دست یافتن به اندام متناسب، این بازیکن از بازگشت به تیم ملی فرانسه صحبت کرده است. با وجود آنتونی مارسیال، دیمیتری پایه، کینگزلی کومان و گریزمان، و پیشرفت این بازیکنان در دو سال اخیر، جای تعجبی نخواهد بود اگر ریبری به تیم ملی فرانسه دعوت نشود.

4. تئو ولکات

ولکات ممکن است صاحب رکورد طولانی ترین مدت حضور یک بازیکن در آرسنال باشد، اما عملکرد او در این فصل به شدت افت کرده است. با وجود حضور طولانی مدت این بازیکن، ولکات در خط حمله پشت سر ژیرو و دنی ولبک قرار گرفته است و در جناح راست، الکس ایووبی و جوئل کمپل به این بازیکن ترجیح داده می شوند. استفاده کردن از این بازیکن به عنوان یار تعویضی در 9 بازی گذشته آرسنال در لیگ برتر، می تواند به قیمت از دست دادن یورو 2016 برای این بازیکن تمام شود.

5. پدرو

به مانند بقیه بازیکنان چلسی، پدرو فصل خوبی پشت سر نگذاشته است. با وجود گلزنی در اولین بازی برای چلسی، کیفیتی که انتظار می رفت از سوی پدرو ارائه شود، در این تیم دیده نشد. او زمانی موفق شد در لیست ویسنته دل بوسکه برای دیدار برابر تیم های رومانی و ایتالیا در ماه گذشته قرار بگیرد که سانتی کازورلا، دیگو کاستا و آندرس اینیستا دچار مصدومیت شده بودند. اگر همه گزینه های دل بوسکه در دسترس باشند، پیدا کردن جا برای پدرو در ترکیب تیم ملی اسپانیا سخت می شود.

6. آندروس تاوزند

بعد از تبدیل شدن به یکی از هیجان انگیز ترین استعداد های فوتبال انگلیس در سال 2013/14، آندروس تاوزند به نظر می رسد یکی از آن دسته از بازیکنانی می باشد که در آن دوران باقی می مانند. مائوریسیو پوچتینو با خوشحالی در ژانویه این بازیکن را به نیوکاسل فروخت. نمایش های این بازیکن 24 ساله برای نیوکاسل، مورد این بازیکن را به مورد"خیلی کم، خیلی دیر شده" تبدیل کرده است.

7. لوییک رمی 

ممکن است رمی به همراه چلسی موفق به کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر جزیره شده باشد، اما اگر به صورت شخصی به این مسئله نگاه کنیم انتقال او در سال 2014 به خوبی پیش نرفته است. او هیچگاه انتخاب اول برای قرارگیری در ترکیب اصلی نبوده است و با وجود مصدومیت نتوانسته است پیشرفتی در این تیم داشته باشد. در فرانسه و در یک نظرسنجی از هواداران فوتبال پرسیده شد کدام 23 بازیکن باید در لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای یورو 2016 حضور داشته باشند و لوییک رمی 0% از آرا را به خودش اختصاص داد.

8. ماریو بالوتلی

با وجود استعداد او که هیچ شکی در موردش نیست، ماریو بالوتلی روز های خوبی را سپری نمی کند. انتقال او به لیورپول در فصل قبل یک " فاجعه " بود، و اوضاع در میلان بهبودی پیدا نکرد. این مهاجم 25 ساله در طول سال موفق شده تنها 3 گل به ثمر برساند. به نظر نمی رسد آنتونیو کنته این بازیکن را به سیمونه زاتزا، گراتزیانو پله و ادر ترجیح بدهد.

9. مورگان اشنایدرلین

اشنایدرلین اگر از ترکیب فرانسه برای یورو 2016 جا بماند، احتمالاً احساس سختی خواهد داشت. اما در حال حاضر او از شانس هایی برای حضور در جمع خروس ها برخوردار است. این هافبک تلاش کرده است فرم خوب خودش در ساوتهمپتون را در منچستر یونایتد نیز تکرار کند و آخرین بازی این بازیکن برای تیم ملی فرانسه به ماه نوامبر بر می گردد. اشنایدرلین ممکن است قربانی خط هافبک بسیار قوی فرانسه نیز بشود، فرانسه از گزینه های زیادی از جملهانگولو کانته، لاسانا دیارا، پل پوگبا، یوهان کابای، بلیز ماتوئیدی، کوکلین، جفری کوندوگبیا و موسی سیسوکو برای قرارگیری در خط هافبکش برخوردار است.

10. دنیل استوریج

یک استوریج " آماده" قطعاً در ترکیب 11 نفره روی هاجسون قرار می گیرد، اما استوریج "مصدوم" -استوریج از فصل پیش تا اکنون تنها 17 بار برای لیورپول از ابتدا به میدان رفته است- امکان دارد یورو 2016 را از دست بدهد. استوریج در شش بازی اخیر لیورپول چهار گل به ثمر رسانده است و برای قرارگیری در لیست هاجسون باید با بازیکنانی نظیر جیمی واردی، هری کین، دنی ولبک و وین رونی رقابت کند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد