کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: کسب عنوان بهترین سرمربی ماه برای من افتخاری بزرگ است؛ بازی در برابر لستر سیتی مهم خواهد بود

آنتونیو کونته سرمربی تیم چلسی کسب عنوان مربی برتر ماه دسامبر لیگ برتر انگلیس را افتخاری بزرگ برای خود دانست.  
 آنتونیو کونته که کسب جایزه بهترین سرمربی ماه دسامبر را حاصل هم‌دلی و تلاش تمام ارکان باشگاه چلسی می‌داند، از اهمیت بازی چلسی در برابر لستر سیتی می‌گوید.

به گزارش وب سایت رسمی چلسی، کونته در ابتدای صحبت‌های خود، گفت:

 این یک افتخار بزرگ برای من است و می خواهم از همه بازیکنان، کارکنان و باشگاه که با یکدیگر موفق به کسب این جایزه شدیم تشکر کنم. من برای اولین بار از تعطیلات کریسمس بسیار لذت بردم، جو  به وجود آمده در انگلستان فوق العاده بود. امیدوارم که آن را در سال های آینده هم تجربه کنم. زمانی که شما برنده می‌شوید معمولاً  چیزهای مثبت زیادی  می بینید و هر بازی متفاوت است. ما شش بازی  در دسامبر انجام دادیم و پیروز شدیم. موضوعی که بسیار سخت بود.

اگر من یک بازی را در این ماه انتخاب کنم بازی با وست بروم خواهد بود، چرا که آن بازی بسیار دشوار بود و ما در 15 دقیقه پایانی گل را به‌ثمر رساندیم. بازیکنان من با شخصیت بزرگ و اراده قوی توانستند بازی را به نفع خودشان به پایان برسانند. 

کونته که به‌فکر حفظ صدر جدول لیگ برتر انگلستان است، در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با رویارویی در برابر قهرمان فصل گذشته، لستر سیتی، افزود:

این یک بازی بزرگ است، ما در  ژانویه در بازی مقابل تاتنهام شکست خوردیم ومن فکر می کنم آن بازی متعادل بود و مستحق باخت نبودیم. اما در حال حاضر ما یک بازی سخت مقابل لستر  داریم و این یک استارت مهم برای ما در ادامه بازی های لیگ برتر خواهد بود.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد