کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بازیکنان ذخیره نمایش خوبی داشتند؛ ایوانوویچ و بگوویچ باید در مورد آینده تصمیم بگیرند

آنتونیو کونته از بازی امشب می گوید.  
چلسی امشب موفق شد با پیروزی در برابر برنتفورد، به جمع ۱۶ تیم پایانی جام حذفی برسد. آنتونیو کونته در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

نتیجه خوبی برای ما بود. وقتی بازی را با چنین نتیجه ای می برید و گلی هم دریافت نمی کنید، قطعا نتیجه خوب است. آسمیر بگوویچ خیلی خوب بود و ۲ واکنش عالی داشت. واقعا راضی هستم زیرا ۹ بازیکن را در ترکیب تغییر دادم و بازیکنان جدید هم ایده ما از فوتبال را پیاده کردند. این خیلی مهم است. این تورنمنت تا الان باعث شده بتوانم کسانی که کمتر بازی کرده اند را بازی دهم و دیدن چنین واکنشی از آنها هم مهم بود.
کونته ادامه داد:

باید تلاش کنیم تا پایان تورنمنت برویم. اگه جام حذفی را ببریم، شایسته آن بوده ایم. آماده مبارزه و قرعه کشی هستیم. امیدوارم بازی بعدی هم در خانه باشیم. همزمان، بازیکنان جوان هم در حال پیشرفت هستند. با تو جه به اینکه تنها در لیگ و جام حذفی هستیم، این تورنمنت می تواند فرصت خوبی برای آنها باشد. گل زدن همیشه برای یک بازیکن مهم است، چه برسد به اینکه مهاجم باشید! باتشوایی امروز خوب بازی کرد و من مسئولیت پذیری خوبی از او در زمین دیدم. وی برای تیم به سختی تلاش کرد و البته که پله به پله پیشرفت می کند. دانشِ میچی نسبت به ایده و فلسفه ما از فوتبال، رو به افزایش است.
سرمربی ایتالیایی از دیگر بازیکنانش گفت:

پدرو؟‌بازیکن بزرگی پیدا کرده ایم که می تواند در پست های مختلفی بازی کند. دیدن وی در چنین پستی، چیزی شبیه دیدنِ موزس در اول فصل است. پدرو نشان داد تعهد و کیفیت لازم را دارد. پدرو به عنوان وینگ بک یا وینگر خیلی خوب بازی می کند و من حالا برای سه شنبه مشکل دارم!‌ برای ایوا هم خوشحالم که گل زد. وی خیلی این فصل برای ما بازی نکرده و من می دانم پذیرفتن چنین تصمیمی برای کسی که در ترکیب فیکس بوده، تا چه حد دشوار است. اگر ایوانوویچ در چلسی بماند، من خوشحال خواهم شد اما وی باید بهترین تصمیم را برای خودش و خانواده اش بگیرد. من آماده پذیرفتن هر تصمیمی هستم. شرایط برای بگوویچ هم به همین شکل است. ما آماده فرستادن او به تیم دیگری هستیم اما اول باید جانشین داشته باشیم. آسمیر عاشق چلسی است و رابطه خوبی با همه دارد، پس مشکلی وجود ندارد. 
کونته در پایان از بازی با لیورپول گفت:

بردن لیورپول هرگز آسان نیست. تنها دو روز برای آماده سازی وقت داریم. زمانی که در استمفوردبریج با آنها بازی کردیم، بازی را باختیم و تنها باری که در زمین خودی باختیم همان بازی بود. خیلی مهم است که ارزش این تیم را بدانیم. بازی سختی است، یک بازی مهم. پس از این دیدار، ۱۵ بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و لیورپول تیم بزرگی است که می تواند تا پایان برای قهرمانی بجنگد. تنها با تمرین و تلاش، تحقق رویا ممکن است. برای ما صدرنشینی یک رویا است. اگر آغاز ما را به یاد داشته باشید، متوجه می شوید که تا امروز خیلی خوب بوده ایم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد