کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تونی پولیس: ایوانوویچ به وست برومویچ نخواهد پیوست

سرمربی وست برومویچ شایعات انتقال مدافع صرب چلسی به تیمش را تکذیب کرد.  
برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع 32 ساله صرب چلسی جایی در اندیشه های آنتونیو کونته ندارد و اخیرا شایعاتی مبنی بر انتقال او به وست برومویچ مطرح شده است. تونی پولیس، سرمربی وست بروم در مصاحبه با بی بی سی به تکذیب این شایعه پرداخت:

انتقال ایوانوویچ به وست برومویچ؟ قطعا نه. ایوانوویچ بازیکن خوبی است اما او هرگز در برنامه های نقل و انتقالاتی ما نبوده است. من بازی چلسی-برنتفورد را تماشا کردم تا بازیکنانی که به من گفته شده بود را زیر نظر گیرم. من همچنین چند بازیکن جوان از چلسی یعنی لوفتوس چیک، چالوبا و زوما را دنبال کردم.
گفتنی است زنیت روسیه نیز یکی از مشتریان جدی ایوانوویچ است. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد