کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پوچتینو: به چلسی تبریک می گویم؛ احساس غرور می کنم

سرمربی تاتنهام پس از شکست تیمش مقابل چلسی، به آنتونیو کونته تبریک گفت.  
در نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلستان، شاگردان پوچتینو در تاتنهام با نتیجه 4-2 مغلوب چلسی شدند. پوچتینو پس از بازی در گفتگو با BBC گفت:

به چلسی تبریک می گویم. کنترل خوبی به بازی داشتیم، امّا آن ها از فرصت طلب تر بودند. احساس غرور می کنم، از نظر سبک بازی و فلسفه تیمی، فوق العاده بودیم. آن ها پنج شوت به سمت چارچوب داشتند و چهار گل به ثمر رساندند و ما تنها دو گل به ثمر رساندیم. خیلی جنگیدیم، تلاش کردیم و گلزنی هم کردیم، به نظرم پنالتی خیلی سختگیرانه بود و می توانست پنالتی نباشد. وقتی قبل از پایان نیمه بازی 2-1 میشود،  خیلی سخت است، امّا ما در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را زدیم، امّا آن ها دوباره به بازی برگشتند. 
سرمربی تاتنهام افزود:

اکنون فقط می توانیم به آینده فکر کنیم، چهار امتیاز از آن ها کمتر داریم و باید سعی کنیم بازی آینده را با پیروزی پشت سربگذاریم. نگران نیستم، تیم قدرتمند است و هنوز هم تمرکزمان را حفظ کرده ایم. ما امروز با یکی از بهترین تیم های حاضر در اروپا رقابت کردیم. ما قطعاً شایسته بیش از این بودیم، امّا این فوتبال است. 
پوچیتنو در پایان گفت:

باید با آرامش به آینده فکر کنیم و این بازی را بررسی کنیم و بتوانیم پیشرفت کنیم. ما در فرآینده تلاش برای پیشرفت هستیم، اگر امسال نتوانستیم جام حذفی را فتح کنیم، سال آینده باز هم تلاش می کنیم. ما بازی سختی مقابل کریستال پالاس داریم و البته که از این بازی ناامید هستیم، امّا این فوتبال است و باید به آینده فکر کنیم. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد