کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی ۵ - ۱ ساندرلند؛ من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

آخرین بازی فصل، آخرین بازیِ کاپیتان، جشن قهرمانی 

 

 قهرمانِ لیگ جزیره در آخرین بازی هم عقب نکشید و با کسب پیروزی برابر ساندرلند، در اولین فصل آنتونیو کونته در لیگ برتر، ۹۳ امتیاز دشت کرد.


ساندرلندی ها که سقوط خود را قطعی می دیدند، بازی را طوفانی آغاز کردند. سانتر ارسالی مارتینز در دقیقه ۲ در شلوغی محوطه جریمه به مانکیو رسید تا این بازیکن توپ را به زیرطاق کورتوا بفرستد. در دقیقه ۷ بازی، آلونسو ضربه آزاد بدست آمد را به تیرک دروازه کوبید.


در ادامه همین فرصت، اصرار چلسی به حفظ توپ باعث شد در گوشه سمت راست دروازه حریف توپ به ویلیان برسد و بازیکن برزیلی در زاویه بسته به زیبایی دروازه حریف را باز کند. در دقیقه ۱۱ بازی، کوستا و هازارد همزمان موقعیت ایده آلی را در جلوی دروازه از دست دادند.


یک دقیقه بعد شوت آلونسو را پیکفورد بلوکه کرد. در دقیقه ۱۵، سانتر لوییز را کوستا استفاده نکرد. در دقیقه ۲۰، پاس آلونسو به کوستا در نهایت با واکنش عالی پیکفورد همراه شد و در بازگشت، موزس توپ را به هوا فرستاد. در دقیقه ۳۱ فرار موزس و پاس او به ویلیان باعث شد ستاره برزیلی شوتی را راهی دروازه حریف کند که با اختلاف کم به بیرون رفت.


در دقیقه ۴۳، ساندرلند رو یک ضربه ایستگاهی دیگر دومین موقعیت مهمش را هم نزدیک بود به گل تبدیل کند اما ضربه اوشی را کورتوا گرفت. مهمان نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و کورتوا بار دیگر نگذاشت تیمش عقب بیافتد. در دقیقه ۵۹، کنترل توپ توسط کوستا و پاس وی به هازارد با فرار ستاره بلژیکی همراه بود و شوت زیبای او چلسی را به گل دوم رساند.


در دقیقه ۷۶، سانتر فابرگاس با اشتباه مدافعان ساندرلند و دروازه بان این تیم به پدرو رسید و وی دروازه خالی را باز کرد. در دقیقه ۸۸، آزپیلیکوئتا در پشت محوطه شوت زیبایی را به سمت دروازه حریف زد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه ۸۹، پاس عمقی پدرو، باتشوایی را تک به تک کرد تا وی توپ را از میان پاهای دروازه بان عبور دهد. در دقیقه ۹۰، باتشوایی در موقعیتی مشکوک به آفساید فرار کرد و با دریبل ۲ بازیکن، توپ را به گوشه دروازه ساندرلند رساند تا چلسی پایان خوشی در لیگ برتر داشته باشد.

ترکیب دو تیم:

چلسی-ساندرلند


آمار بازی:

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد