کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات رسانه ها از نقل و انتقالات چلسی؛ از لوکاکو تا باکایوکو

طبق گزارش رسانه ها، چلسی اهداف نقل و انتقالات زیادی را دنبال می کند.  
در این پست شایعات رسانه های مختلف در مورد نقل و انتقالات چلسی را مرور می کنیم. 

به گزارش اکیپ فرانسه، منچسترسیتی برای خرید بنجامین مندی رقبای دیگری را در لیگ برتر انگلیس دارد. چلسی و لیورپول خواهان به خدمت گرفتن این مدافع چپ هستند و منچستریونایتد، وضعیت را زیر نظر دارد. به نظر می رسد مندی قطعا در این تابستان راهی لیگ برتر می شود. 

به گزارش دیلی میل، چلسی وضعیت خرید ژروم بواتنگ را از بایرن مونیخ سوال کرده است. گزینه اول آبی ها برای خط دفاع، ویرجیل فن دایک است اما آنها می خواهند شرایط گزینه های دیگر را نیز بررسی کنند. 

به گزارش دیلی تلگراف، چلسی 200 میلیون پوند در اختیار آنتونیو کونته قرار می دهد تا خریدهای تابستانی اش را انجام دهد. مرد ایتالیایی می خواهد در پست های مختلف تیمش را تقویت کند. فن دایک، لوکاکو و باکایوکو از گزینه های مهم او هستند. 

به گزارش اکسپرس، چلسی و منچستریونایتد برای خرید روملو لوکاکو رقابت می کنند. چلسی برای خرید لوکاکو، به فروش دیگو کوستا به لیگ چین فکر می کند و کوستا اخیرا گفته تنها در صورتی چلسی را ترک می کند که به اتلتیکو مادرید بازگردد. در مورد منچستریونایتد، به نظر می رسد خرید گریزمان با مشکلاتی همراه است و لوکاکو گزینه جانشین شیاطین سرخ برای خط حمله است. 

به گزارش سان، آرسنال برای خرید آندره آ بلوتی، مهاجم ایتالیایی تورینو مشتاق است اما رقبایی مانند منچستریونایتد و چلسی را در کنار خود می بیند. 

به گزارش سان، موناکو و وست هم برای خرید میچی باتشوایی، مهاجم چلسی تلاش خواهند کرد. باتشوایی زیاد در برنامه های چلسی جایی ندارد و می تواند در این تابستان، استمفورد بریج را ترک کند. 

به گزارش سان، چلسی برای تقویت خط هافبکش و جانشینی احتمالی سسک فابرگاس، به لانزینی هافبک وست هم علاقه مند است. فابرگاس می تواند راهی میلان شود. 

به گزارش تلگراف، اتلتیکو شرایط خرید دیگو کوستا را دنبال می کند و قصد دارد مهاجم سابقش را دوباره در اختیار داشته باشد. 

به گزارش دون بالون، زیدان علاقه مند به جذب انگولو کانته برای رئال مادرید است. زیدان شدیدا طرفدار هم وطنش است و از پرز درخواست کرده شرایط خرید او را جویا شود. 

به گزارش ترانسفر مارکت وب، تیم های زیادی به جذب فیلیپه اندرسون علاقه مند هستند. از چلسی، منچستریونایتد، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان مشتری این وینگر لاتزیو نام برده می شود. 

به گزارش منچستر اونینگ نیوز، ژوزه مورینیو به خرید نمانیا ماتیچ علاقه مند است. مرد پرتغالی به دنبال یک هافبک وسط مطمئن می گردد و قبلا با ماتیچ در چلسی کار کرده است. اریک دایر از تاتنهام، دیگر گزینه منچستریونایتد برای این پست است اما آنها به ماتیچ علاقه بیشتری دارند. 

به گزارش اکیپ فرانسه، مارسی به دنبال جذب کورت زوما مدافع فرانسوی چلسی است و قصد دارد او را قرضی به فرانسه ببرد. 

به گزارش تلگراف، چلسی آماده است تا برای خرید باکایوکو از موناکو، 43 میلیون پوند خرج کند. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد