کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 1_1 اتلتیکو مادرید، پایان زودهنگام روخی بلانکو در لیگ قهرمانان

چلسی - اتلتیکو مادرید

 دو تیم چلسی انگلیس و اتلتیکو مادرید اسپانیا در شب آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند تا در پایان با نتیجه 1 - 1 به تساوی دست یافتند.  

 


تیم اتلتیکو مادرید که در حالی به مصاف چلسی می رفت که امید ناچیزی برای صعود به دور بعد داشت. در صورتی صعود می کردند که قره باغ رم را در ایتالیا می برد  و آنها چلسی را در لندن شکست می دادند. بازی با حملات هردو تیم در نیمه اول شروع شد و موقعیت های متعددی روی دروازه رقیب ترتیب می دادند.  چلسی در نیمه اول بازی را در اختیار گرفت و توسط موراتا روی پاس زیبای هازارد شانس گلزنی داشت اما با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت. در دقیقه 42 شوت عالی زاپاکوستا با سیو فوق العاده اوبلاک همراه شد تا دو تیم بدون گل مساوی به رختکن بروند.

 

 

چلسی- اتلتیکو مادرید
چلسی- اتلتیکو مادرید
 

 

در نیمه دوم اتلتیکو مادرید سراپا حمله شد و روی یک ضربه کرنر در دقیقه 51 با اثر گذاری تورس و ضربه سر سائول نیگز به گل رسید. 10 دقیقه بعد شوت زیبای فلیپه لوییز به تیرک دروازه چلسی برخورد کرد. پس از آن چلسی دوباره شروع به حمله کرد و در دقیقه 75 روی حرکت زیبای ادن هازارد و شوت او با اشتباه ساویچ دروازه روخی بلانکو باز شد. موراتا و ویلیان دو موقعیت بسیار خوب دیگر را از دست دادند تا در نهایت چلسی از این دیدار تنها یک امتیاز بگیرد و 1-1 به پایان برسد.

 

با این نتیجه چلسی با 11 امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعدی این مسابقات صعود کرد و اتلتیکو مادرید با 7 امتیاز به لیگ اروپا خواهد رفت.

 ورزش ۱۱
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد