کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 3 - 0 استوک سیتی؛ پیروزی چلسی با درخشش محمد صلاح

چلسی با پیروزی مقتدرانه مقابل استوک سیتی، آماده بازی مقابل پی اس جی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.


 در این مسابقه مورینیو از صلاح به جای ادن هازارد استفاده کرد تا او را تازه نفس برای بازی مقابل پاریس در اختیار داشته باشد.

  
در نیمه اول، آبی ها بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تورس و محمد صلاح در 20 دقیقه اول بازی موقعیت های خوبی داشتند. ضربه فنی ویلیان را نیز بگوویچ به خوبی دفع کرد. پس از این تورس موقعیت فوق العاده ای داشت که دروازه استوک را باز کند، ولی در فاصله 3 متری از دروازه با سهل انگاری موقعیت را از دست داد.

چند دقیقه بعد نمانیا ماتیچ از سمت چپ پاسی دیدنی روی دروازه فرستاد و محمد صلاح، خرید ژانویه چلسی با ضربه ای مطمئن دروازه استوک را باز کرد تا دومین گل خود را در لیگ برتر زده باشد. بعد از این نیز ایوانویچ گلزنی کرد، ولی داور آفساید گرفت.

در ادامه باز هم چلسی موقعیت های زیادی داشت ولی طبق سنت این فصل، از هیچ کدام از آن ها استفاده نکرد تا نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به اتمام برسد.

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال میشد تا این که مورینیو تصمیم گرفت ادن هازارد را به بازی بیاورد. او هازارد را با شورله که خوب بازی کرده بود تعویض کرد.

هازارد در همان ابتدای ورودش طی یک همکاری موفق شد به کمک صلاح یک پنالتی برای چلسی بگیرد. لمپارد پنالتی را زد و بگوویچ گرفت، ولی توپ برگشتی را اسطوره آبی ها به گل دوم چلسی تبدیل کرد.

پس از این گل چلسی بازی را در اختیار گرفت و حملات زیادی روی دروازه استوک طراحی کرد، تا این که باز هم روی حرکت هازارد از میانه زمین و پاسی که او به صلاح داد و سپس این بازیکن مصری توپ را به ویلیان سپرد، بازیساز برزیلی با ضربه ای فنی و غیر قابل مهار گلی دیدنی به ثمر رساند.

پس از این گل مورینیو ویلیان را با اشلی کول که ظاهری جدید برای خود دست و پا کرده بود تعویض کرد.

بازی در نهایت با نتیجه 3-0 به سود چلسی به اتمام رسید تا آبی ها موقتا صدرنشین لیگ برتر جزیره شوند. این پیروزی روحیه بخش می تواند آماده سازی خوبی برای شیرهای آبی لندن برای بازی برگشت مقابل پی اس جی باشد.
 

ترکیب چلسی: چک، ایوانویچ، کیهیل، تری، آزپی، ماتیچ، لمپارد (لوئیز)، ویلیان (کول)، صلاح، شورله (هازارد)، تورس

نیمکت: شوارزر، لوئیز، کول، اسکار، هازارد، دمبا با، توماس کالاس
گل: صلاح (32)، لمپارد (61)، ویلیان (72)
 

ترکیب استوک سیتی: بگوویچ، کامرون (ویلکینسون)، شاوکراس، ویلسون، پیترز، ادموینگی، ولان، پالاسیوس (آدام)، انزونزی، آرناتوویچ، کراوچ (والترز)

نیمکت: سورنسون، ویلکینسون، مونیزا، آدام، گودتی، والترز، اتریتون



منبع خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد