کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:داوری خوب باشد،استوک را می بریم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل استوک، از انتظاراتش از داور این دیدار صحبت کرد.‏


 


آبی ها سال گذشته در ورزشگاه خانگی استوک با نتیجه 3-2 شکست خوردند و مورینیو ‏امیدوار است که نیل سواربریک، داور بازی، قضاوت خوبی ارائه بدهد.

 

ادامه مطلب ...

پیش بازی چلسی _ استوک سیتی / نتیجه را پیش بینی کنید

هفته هفدهم لیگ برتر انگلستان از روز شنبه اغاز شده و طی روزهای یک شنبه و دوشنبه دنبال میشود.





اختصاصی سایت، تیم چلسی دوشنبه شب (1/10/93) ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران، میهمان تیم استوک سیتی است.
پخش زنده از شبکه سه سیما
 
ادامه مطلب ...

ارزش واقعی سوارز و کاستا چقدر بود؟

یک گروه محقق اقتصادی در زمینه ارزش بازیکنان فوتبال نتایجی را ارائه کرده‌اند که بر اساس آن‌ها بارسلونا برای به خدمت گرفتن لوییز سوارز مبلغی بسیار بیشتر از ارزش او پرداخت کرده، در حالی که چلسی در بازار بهترین عملکرد را داشته.
 
مرکز مطالعات ورزشی « Centre for Sport Studies / CIES» در سویس که تخصص ویژه‌ای در تحلیل‌های آماری فوتبال دارد انتقالات فصل جاری فوتبال اروپا را زیر ذره‌بین برده است.  
ادامه مطلب ...

من سیتی هم امتیاز چلسی شد

شاگردان مانوئل پیگرینی با برتری قاطع مقابل کریستال پالاس به چلسی صدرنشین نزدیک شدند.
به گزارش ایفنام ، هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:15 امروز (شنبه) با انجام دیداری بین دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس آغاز شد. 
ادامه مطلب ...

پیگرینی: چلسی هم مانند آرسنال دچار لغزش می‌شود

مانوئل پیگرینی، سرمربی باشگاه منچسترسیتی معتقد است که چلسی هم مانند آرسنال ممکن است دچار لغزش شود.

باشگاه منچسترسیتی که پس از انجام 16 مسابقه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در جایگاه دوم این جدول است و در تعقیب تیم صدرنشین یعنی چلسی است امروز در صورت پیروزی برای کریستال پالاس به 39 امتیاز دست می‌یابد و با تیم چلسی هم امتیاز می‌شود. 

   ادامه مطلب ...

لوکاکو: مردم فراموش می‌‌کنند که من ۲۱ ساله هستم

روملو لوکاکو از مفسران ورزشی و هواداران تقاضای صبر دارد و همچنین درک نمی‌‌کند که چرا در مورد او و راس بارکلی که هم سنّ هستند، رفتار متفاوتی دارند.
 به گزارش ساکروی، وی به میرور می‌‌گوید:"گاهی‌ اوقات فکر می‌‌کنم که مردم فراموش می‌‌کنند که من تنها ۲۱ سال سنّ دارم. شاید فکر می‌‌کنند ۲۵ یا ۲۶ سال دارم زیرا چندین فصل است که اینجا هستم. 
ادامه مطلب ...

مورینیو: بویان می تواند باعث حمله قلبی به من شود

 ژوزه مورینیو از بویان کرکیچ به عنوان یک بازیکن برجسته یاد کرده است.
به گزارش الموندو، تیم چلسی روز دوشنبه باید به مصاف استوک سیتی برود. ژوزه مورینیو مربی آبی های لندن معتقد است تنها بازیکنی که باعث وحشت او می شود، بویان کرکیچ است.
 
ادامه مطلب ...

عکس/ بهترین تیم تاریخ فوتبال از نگاه ادن آزار

ادن آزار، ستاره بلژیکی چلسی بهترین تیم تاریخ فوتبال را از نگاه خود برگزیداین تیم بدون احتساب بازیکنان فعال انتخاب شده است یعنی همه بازیکنان حاضر در آن بازنشسته شده اند. 

غیبت چهره های بزرگی مثل زیدان و رونالدوی برزیلی در این تیم تا حدودی عجیب است.تیم رویایی آزار بدین شرح است : اشمایکل، روبرتو کارلوس، دسایی، بلان، کاناوارو، ویرا ، ندود، فیگو، پیرس، برگ کمپ و کلایورت.

منبع:وبسایت نود

اینفوگرافی / مقایسه ماتا و آزار

خوان ماتا نسبت به ادن آزار عملکرد بهتری داشته است.ماتا و آزار فصول قبل در چلسی زوج های خوبی را در کنار یکدیگر تشکیل داده بودند ولی ماتا ژانویه پیش با مبلغی سنگین راهی یونایتد شد، این هافبک اسپانیایی اما در یونایتد به درخشش خود ادامه داد.

طبق آمار منتشر شده ماتا طی این مدت ۱۱ گل زده است و ۵ پاس گل داشته، و آزار به نسبت وی یک پاس گل کمتر داشته است. البته ادن آزار دقایق بیشتری نیز برای چلسی به میدان رفته است و میانگین ماتا در گلزنی و پاس گل از او بهتر است.

منبع:وبسایت نود

مورینیو: هازارد با چلسی تمدید می کند

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، مطمئن است که ادن هازارد، ستاره بلژیکی تیمش، قراردادش را در آینده ای نزدیک، با ‏این باشگاه لندنی تمدید می کند.‏
گفته می شود هازارد از ماه ژوئن مذاکرات تمدید قرارداد با باشگاه چلسی را آغاز کرده و ‏احتمالا با دستمزدی قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند که به پردرآمدترین بازیکن تاریخ چلسی تبدیل می شود.‏ 
ادامه مطلب ...