کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رسمی:ترکیب تیم های لیورپول و چلسی

ترکیب چلسی

بازیکنان ذخیره چلسی

Cech, Zouma, Azpilicueta, Ramires, Oscar, Remy, Drogba


ترکیب لیورپول

Mignolet, Can, Skrtel, Sakho, Lucas, Henderson, Gerrard, Moreno, Markovic, Coutinho, Sterling

بازیکنان ذخیره لیورپول

 Ward, Enrique, Lambert, Manquillo, Lallana, Borini, Rossiter

رسمی: مارکو مارین به اندرلشت پیوست

وینگر آلمانی دوباره مجبور به تعویض تیمش شد.
باشگاه اندرلشت به صورت رسمی جذب مارکور مارین وینگر 25 ساله آلمانی را اعلام کرد. این سومین تیمی است که مارین به صورت قرضی در 2 فصل گذشته به آن پیوسته است.  
ادامه مطلب ...

پیش‎بازی گرافیکی لیورپول-چلسی

لیورپول
تیم لیورپول که در لیگ برتر در رده هشتم جدول قرار دارد، بازی سختی در مقابل چلسی دارد. این تیم در سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها مقابل چلسی شکست خورده است. دنیل استوریج، جان فلاناگان، بردلی جونز و جویی آلن به علت مصدومیت نمی‌توانند این تیم را در این بازی همراهی کنند. همچنین حضور استیون جرارد، ماریو بالوتولی و گلن جانسون هنوز در هاله‌ای از ابهام است. کولوتوره هم به علت حضور در جام ملت‌های آفریقا در این بازی حضور ندارد.
چلسی
تیم چلسی که پیش از این بازی تیم‌های بولتون، شورزبری و دربی کانتی را از پیش‌رو برداشته، در آنفیلد کار ساده‌ای ندارد. برای این دیدار دی‌دیه دروگبا و سزار آزپیلیکوتا به علت مصدومیت ممکن است به میدان نروند.

منبع:یک ورزش

ویدیو/پیش بازی لیورپول-چلسی

برای دانلود کلیک کننید

منبع:ورزش سه

راجرز:طعنه هواداران چلسی روی جراردبی اثراست

تیم های لیورپول و چلسی، در نیمه نهایی جام اتحادیه، امشب در ورزشگاه آنفیلد، به مصاف هم خواهند رفت.
لیز خوردن استیون جرارد در بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته که منجر به گلزنی دمبا با و کاهش شانس قهرمانی لیورپولی ها در لیگ برتر شد، بارها و بارها از سوی هواداران چلسی به سوژه ای برای طعنه به کاپیتان لیورپول تبدیل شده است.  
ادامه مطلب ...

آلوارو آربلوا: مورینیو برای ما مثل یک پدر بود

آلوارو آربلوا مدافع تیم رئال مادرید مصاحبه ای با برنامه ‘Al Primer Toque’ از Onda Cero داشت و و در مورد مسائل مختلفی از جمله رابطه اش با کاسیاس و ژوزه مورینیو صحبت کرد.



 وی در مورد ژوزه مورینیو گفت: "ما دوران سختی را با مورینیو تجربه کردیم اما حالا دوباره از فوتبال لذت می برد، او دوره ای که برای خود و خانواده اش سخت بود را پشت سر گذاشته است. من هنوز هم با او در تماس هستم، من رابطه خوبی با تمام مربیانی که با آنها کار کرده ام، دارم: رافا بنیتز، کاپاروش، پیگرینی،... مورینیو خیلی به ما نزدیک بود و گاهی اوقات برای ما مثل یک دوست و یا پدر بود.


 

ادامه مطلب ...

ترکیبهای احتمالی چلسی - لیورپول اعلام شده در سایت های مختلف ورزشی

اختصاصی کلوپ هواداران چلسی/ترکیب احتمالی چلسی در مقابل لیورپول اعلام شده توسط سایت:talksport.com

برای مشاهده بقیه ترکیب های احتمالی اعلام شده توسط سایت های دیگر به ادامه مطلب مراجعه کننید 

ادامه مطلب ...

مورینیو: نمی‌خواهم یک بازیکنم ۱۰ و دیگری ۳ میلیون درآمد داشته باشد

سرمربی چلسی با اعلام این که شانس داشته برای خرید دی ماریا و فالکائو وارد عمل شود تاکید کرد دوست ندارد در تیمش یک بازیکن ۱۰ میلیون و دیگری ۳ میلیون یورو دستمزد بگیرد.
ژوزه مورینیو اعلام کرده در تابستان گذشته این شانس را داشت که هم با آنخل دی ماریا و هم با رادامل فالکائو قرارداد ببندد اما به خاطر دستمزدهای گزافی که این دو بازیکن می گرفتند، ترجیح داده آنها را به استمفوردبریج نبرد.
 
ادامه مطلب ...