کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سومین جایزه برترین بازیکن فصل برای کانته

انگولو کانته، هافبک چلسی سومین جایزه برترین بازیکن فصل را این بار از روزنامه نگاران، کاپیتان‌های لیگ برتر و رای عمومی دریافت کرد. 

ادامه مطلب ...

کونته: برای یک سال دیگر، تنها در لندن نمی مانم؛ دوران مربیگری من، مانند بالا رفتن از یک کوه بود

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان لندن، در مورد زندگی شخصی اش صحبت های جالبی انجام داده است و به نظر نمی رسد حاضر باشد برای یک سال دیگر، تنها زندگی کند. 

ادامه مطلب ...

چلسی علاقه مند به خرید اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ ستاره تیم بروسیا دورتموند مورد توجه آنتونیو کونته سرمربی تیم چلسی قرار گرفته است و پس از عملکرد نه چندان خوب دیگو کوستا در نیم فصل دوم، این سرمربی ایتالیایی قصد دارد تا ستاره گابنی خط حمله دورتموند را جانشین وی کند. 

ادامه مطلب ...

در لیست خرید آنتونیو کونته نام ۶ بازیکن دیده می شود!

به نظر می رسد که آنتونیو کونته سرمربی موفق باشگاه چلسی که به همراه این باشگاه موفق شد تا در ۲۰۱۶-۱۷ به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر جزیره برسد، به خرید ۶ بازیکن علاقه مند است. 
ادامه مطلب ...

تلگراف: چلسی آماده ارائه پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای باکایوکو

چلسی پیشنهاد جدی تری برای خرید باکایوکو ارائه خواهد کرد.در آستانه پایان فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس و در پی مسجل شدن قهرمانی این تیم رسانه ها توجه خود را به برنامه های نقل و انتقالاتی آبی ها معطوف کرده اند. 
ادامه مطلب ...

انگولو کانته جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر از نگاه نویسندگان انگستان را دریافت کرد

هافبک فرانسوی نقش کلیدی در موفقیت این فصل چلسی ایفا کرد.انگولو کانته، هافبک دفاعی باشگاه چلسی جایزه بهترین بازیکن فصل از نگاه نویسندگان فوتبال انگلستان را دریافت کرد. 
ادامه مطلب ...

قانون جدید لیگ برتر انگلیس؛ بازیکنانی که داور را فریب دهند، دو جلسه محروم می شوند

از فصل آینده، در لیگ برتر انگلیس، هر بازیکنی که داور را فریب دهد، دو جلسه از همراهی تیمش محروم می شود. 
ادامه مطلب ...

پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی چلسی برای خرید وراتی

مارکو وراتی ، هافبک ایتالیایی پاریسن ژرمن به جدایی از این تیم فکر می کند. بارسلونا یکی از مشتریان جدی اوست اما چلسی هم شرایط خریدنش را زیر نظر دارد. 

ادامه مطلب ...

اورتون قیمت بارکلی را اعلام کرد

هافبک آینده دار تیم اورتون یعنی راس بارکلی مورد توجه تیم های مطرح زیادی قرار دارد. حالا گفته می شود که تافی ها قیمت مورد نظر خود برای اینکه اجازه جدایی او را صادر کنند، مشخص کردند. 
ادامه مطلب ...