کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: پتر چک از شرایطش راضی نیست

چک بعد از 10 فصل حضور ثابت در ترکیب اصلی آبی ها، این فصل با حضور تیبو کورتوا در این باشگاه، نیمکت نشین شد و آقای خاص تایید کرد که این دروازه بان باتجربه، از این وضعیت راضی نیست.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، تایید کرد که پتر چک، دروازه بان باتجربه تیمش، به دلیل از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم، ناراضی است. 

ادامه مطلب ...

ژوزه مورینیو: امیدوارم بالوتلی در لیورپول موفق باشد

سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلستان برای شاگرد سابق خود در اینترمیلان آرزوی موفقیت کرد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلستان در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود و در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون پیوستن ماریو بالوتلی، شاگرد سابق مورینیو در اینترمیلان به تیم فوتبال لیورپول انگلستان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.  ادامه مطلب ...

تصمیم نهایی چلسی در مورد پتر چک

دیلی میل امروز گزارش داد که باشگاه چلسی تصمیم خود در مورد پتر چک را گرفته و قصد دارد تا این بازیکن را بصورت قرضی به یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا موناکو انتقال دهد.

هر دو باشگاه فرانسوی هفته هاست که به خرید این دروازه بان علاقمند شده اند ولی حالا باید به قرض گرفتن او رضایت دهند.  ادامه مطلب ...

مکس میر: علاقه ای به رفتن از شالکه ندارم

بازیکن جوان شالکه از عدم علاقه اش برای پیوستن به تیم های دیگر و خروج از آلمان می گوید.

مکس میر ستاره 18 ساله شالکه یکی از با استعداد ترین بازیکنان اروپا در این سن است. او در فصل گذشته 30 بار برای شالکه در بوندس لیگا به میدان رفت و 6 گل نیز به ثمر رساند.  ادامه مطلب ...

علاقه یووه به خرید تورس

گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که یوونتوس قهرمان سه فصل اخیر سری آ، برای تقویت هر چه بیشتر خط حمله خود،

 همچنان به دنبال یک مهاجم طراز اول در بازار نقل و انتقالات می گردد و حالا خبر می رسد که این باشگاه به جذب لوکاس پودولسکی و فرناندو تورس علاقمند شده است. 

ادامه مطلب ...

کدام تیم حاضر در لیگ انگلیس دارای بلندقدترین بازیکنان است؟

بررسی میانگین قد بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال انگلیس نشان می‌دهد چلسی دارای رکورد بلندقدترین بازیکنان است.
به نقل از دیلی میل، چلسی دارای  بلندقدترین فوتبالیست‌های حال حاضر لیگ فوتبال انگلیس است و میانگین قدی یک مترو 85 سانتیمتر را به ثبت رسانده است.  
ادامه مطلب ...

آمار و ارقام 10 تازه وارد برتر باشگاه های لیگ برتری (اینفوگرافیک)

اینفوگرافیک مورد نظر به بررسی عملکرد و ارائه آمار 10 تازه وارد برتر باشگاه های لیگ برتری می پردازد که سسک فابرگاس از چلسی با ثبت 2 پاس گل و 106 بار تماس توپ، در رده اول آن قرار گرفته است.

 الکسیس سانچز از آرسنال، 6 پاس موثر داشته و یک پاس گل هم داده است و دیگو کوستا آمار یک گل و یک پاس گل موثر را برای خود ثبت نموده است.


منبع:طرفداری

سزار آزپلیکوئتا: کاستا با گل‌زنی‌هایش لیگ انگلیس را متحول می‌کند

بازیکن تیم فوتبال چلسی گفت: دیگو کاستا می‌تواند با گل‌زنی‌های متعددش رقابت‌های لیگ انگلیس را متحول کند.
"سزار آزپلیکوئتا" مدافع باشگاه چلسی گفت: بسیار آسان است وقتی که خرید خوبی مانند دیگو کاستا داشته باشید او به خوبی می‌تواند گل بزند و به شما روحیه اعتماد به نفس بدهد. 
ادامه مطلب ...

مورینیو: چلسی مدعی اصلی عنوان قهرمانی است

سرمربی باشگاه چلسی معتقد است تیمش در این فصل از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی است.

خوزه مورینیو، سرمربی باشگاه چلسی معتقد است با خرید‌هایی که در این فصل انجام داده است می‌تواند در فصل پیش‌رو در تمایل یک مدعی تمام عیار ظاهر شود.  ادامه مطلب ...