کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوک شاو: من‌یونایتدـ‌چلسی یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیا ست

این بازیکن 19 ساله که از زمان انتقال به اولدترافورد هنوز به فرم و آمادگی مطلوب نرسیده، مصمم است تا در بازی روز یک‌شنبه برابر باشگاه دوران کودکی‌اش عملکرد خوبی داشته باشد.



 لوک شاو، که آبی‌ها او را در نوجوانی بازیکن آزاد اعلام کردند، به راه خود ادامه داد تا در طی دوران حضورش در ساوت‌همپتون خود را به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای حال حاضر انگلیس تثبیت کند. او سپس در این تابستان با رقم 39 میلیون یورو به یونایتد منتقل شد تا گران‌ترین بازیکن زیر بیست سال تاریخ فوتبال لقب بگیرد.


 

ادامه مطلب ...

مورینیو: هازارد نباید ضربه پنالتی را به دروگبا می داد

آبی ها در این دیدار دو بار صاحب ضربه پنالتی شدند که اولی را دروگبا و دومی را هازارد تبدیل به گل کردند اما آقای خاص تاکید کرد که ستاره بلژیکی پنالتی زن اول تیم اوست و نباید خودش در مورد زننده ضربه تصمیم گیری کند.



ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 6-0 تیمش مقابل ماریبور، از اینکه ادن هازارد بدون هماهنگی با او، ضربه پنالتی را به دیدیه دروگبا داد، اظهار ناراحتی کرد.


 

ادامه مطلب ...

لوییک رمی امیدوار به حضور در برابر منچستر یونایتد

مهاجم تیم چلسی اندکی پس از به ثمر رساندن گل اول تیمش برابر ماریبور مصدوم شد، اما با توجه به ادامه‌ی مصدومیت دیگو کاستا امیدوار است تا در برابر شیاطین سرخ، شانس دیگری برای درخشش پیدا کند.



ژوزه مورینیو تاکید می‌کند که دیگو کاستا بهترین گلزن خود را برای دیدار با منچستر یونایتد در اختیار نخواهد داشت. و حضور رمی برای این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. رمی در دیدار برابر ماریبور مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.


 

ادامه مطلب ...

دروگبا: خوشحالم شروع گلزنی ام برای چلسی با پنالتی بود

ستاره ی ساحل عاجی، شب گذشته اولین گلش را پس از جدایی از چلسی در سال 2012 به ثمر رساند. پنالتی زن اول چلسی هازارد بود ولی او به دروگبا اجازه داد تا پنالتی را بزند



دیدیه دروگبا، مهاجم باتجربه چلسی، از اینکه در بازگشت به تیم سابقش، بار دیگر از روی نقطه پنالتی برای موفق به گلزنی شد، ابراز خوشحالی کرد.


 

ادامه مطلب ...

ژوزه مورینیو: در بارسلونا نتوانستند بفهمند که فابرگاس چقدر خوب است

سرمربی ابی ها به تمجید از ستاره تیمش پرداخت.



به گزارش Football Espana، ژوزه مورینیو در رابطه با سسک فابرگاس بازیکن اسپانیایی تیمش به ITV گفت:

"او بهتر از چیزی است که من فکر می کردم. او یک بازیکن فوق العاده و حرفه ای است. من او را از زمانی که در بارسلونا بود می شناختم، اما افراد در آنجا به وضوح نتوانستند بفهمند که سسک چقدر خوب است. شاید این موضوع به این دلیل بود که او در پست اصلی خود بازی نمی کرد، من او را از خیلی وقت پیش که یک بازیکن سطح بالاست، می شناسم."


منبع: طرفداری

هازارد: بهترین نمایشمان در لیگ قهرمانان بود

 ادن هازارد وینگر بلژیکی چلسی از بازی فوق العاده چلسی در مقابل ماریبور خوشحال است.

ادن هازارد پس از پایان بازی گفت: "امروز روز خوبی بود و بازی خوبی انجام دادیم. ما بسیار تهاجمی بازی کردیم و گلی دریافت نکردیم. این بسیار مهم بود که در صدر جدول گروه باقی بمانیم.   ادامه مطلب ...

کنفرانس خبری مورینیو بعد از بازی با مایبور

چلسی دیشب توانست در نمایشی دلچسب، ماریبور اسلوونی را در استمفورد بریج، 6 بر صفر درهم بکوبد و این صحبت های بعد از بازی ژوزه مورینیو با وبسایت یوفا است:
"خوب بازی کردیم. به خودمان باور داریم. کاملا محکم هستیم و به تعادل خوبی رسیده ایم. اکنون به بازیکنانی رسیده ایم که سال گذشته آماده می کردیم و دیگر به سیستم خو گرفته اند؛ 
ادامه مطلب ...

فول مچ بازی چلسی 6 - 0 ماریبور

دانلود پارت 1 با فرمت MKV و باحجم 560 مگابایت

دانلود پارت 2 با فرمت MKV و باحجم 583 مگابایت

چلسی 6_0 ماریبور/ جشواره گل در شب مصدومیت رمی

چلسی در ورزشگاه خانگی خود به یک پیروزی پر گل دست یافت



اختصاصی سایت، ابی های لندن در خانه موفق شدند تیم ماریبور را شش تایی کنند. چلسی با این برد 7 امتیازی شد و صدر نشینی خود را تثبیت کرد.


 

ادامه مطلب ...