کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: هازارد نباید ضربه پنالتی را به دروگبا می داد

آبی ها در این دیدار دو بار صاحب ضربه پنالتی شدند که اولی را دروگبا و دومی را هازارد تبدیل به گل کردند اما آقای خاص تاکید کرد که ستاره بلژیکی پنالتی زن اول تیم اوست و نباید خودش در مورد زننده ضربه تصمیم گیری کند.



ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 6-0 تیمش مقابل ماریبور، از اینکه ادن هازارد بدون هماهنگی با او، ضربه پنالتی را به دیدیه دروگبا داد، اظهار ناراحتی کرد.


 

 

مورینیو به خبرنگاران خبرنگاران گفت:" از اینکه آزارد اجازه داد دروگبا پنالتی را بزند تعجب کردم. هازارد انتخاب اول ما در پنالتی زدن است و من از این موضوع خوشحال نبودم ولی گل شدندش باعث خوشحالیم شد."

در غیاب دیگو کاستا، مورینیو در دیدار دیشب از دروگبا در ترکیب اصلی استفاده کرد و این مهاجم باتجربه 75 دقیقه در زمین ماند؛ موضوعی که تعجب سرمربی آبی ها را به همراه داشت:" واقعا انتظار نداشتم که دیدیه 75 دقیقه بازی کند. دیروز با او صحبت کردم و برای حدود 30 دقیقه بازی کردن به توافق رسیدیم ولی تحت شرایط، باید ادامه می‌داد. با این حال، او توانست 75 دقیقه کار کند. برای دیدیه بسیار بسیار مهم بود و برای یک بازیکن، بهترین چیز برای بهبود شرایطش بازی کردن است."



منبع: ای اسپورت

نظرات 1 + ارسال نظر
Reza spacial one چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 21:05

سلام
هازارد یکی از بانمک ترین فوتبالیستاست
طفلی ریش هم گذاشته.خخخخ
راستی ممنون بابت اخبار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد