کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بلیمی: مورینیو بغلم کرد و گفت تو قهرمانی

کریگ بلیمی مهاجم سابق لیورپول اعتراف کرد که وقتی ژوزه مورینیو در آخرین بازی وی او را در آغوش گرفت چه چیزهایی به وی گفته است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، کاردیف در آخرین بازی خود در فصل گذشته مغلوب چلسی شد و به چمپیون شیپ سقوط کرد و کریگ بلیمی همان طور که در آغاز فصل قول داده بود برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
 
ادامه مطلب ...

پنج مربی موفقی که غیرمنصفانه کنار گذاشته شدند

روبرتو دی‌ماتئو در چلسی
او بازیکن سابق چلسی بشمار می‌رفت و در 4 مارچ 2012 پس از اخراج آندره ویلاش بواش جای او را در استمفورد بریج گرفت و آنچه انجام داد با هر معیاری نامتعارف بود. چلسی با او در جام حذفی پس از خرد کردن تاتنهام در نیمه نهایی با نتیجه 1-5 در فینال لیورپول را هم پشت سر گذاشت. 

بقیه در ادامه مطلب... 
ادامه مطلب ...

بوندس لیگا در حال پیشی گرفتن از لیگ برتر

نتایج ضعیف و ادامه دار تیم های انگلیسی در رقابت های اروپایی می تواند منتج به عقب افتادن از بوندس لیگا در رده بندی یوفا شود.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، اورتون آخرین نماینده لیگ انگلیس در رقابت های اروپایی با تحمل باخت 6-3 در مجموع مقابل دیناموکیف از گردونه رقابت های لیگ اروپا کنار رفت.
 
ادامه مطلب ...

فهرست جدید اسپانیا؛ بازگشت دیگو کاستا

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، بار دیگر دیگو کاستا، مهاجم چلسی را به تیمش دعوت کرد.‏



کاستا به دلیل آسیب دیدگی، دو دیدار اخیر اسپانیا در پاییز گذشته را از دست ‏داده بود و البته ماجرای شرایط آمادگی او، به جنگ لفظی بین مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا و مدیران ‏باشگاه چلسی منجر شده بود. ‏


 

ادامه مطلب ...

مورینیو: علاقه ای به خرید پوگبا ندارم

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، اعلام کرد که تیمش احتیاجی به پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس ندارد ‏و ترجیح می دهد روبن لوفتوس چیک را به تیم اصلی چلسی بیاورد.‏



از چلسی و منچسترسیتی به عنوان مشتریان اصلی پوگبا نام برده می شد اما ‏مورینیو تاکید کرد که برای تقویت تیمش، ترجیح می دهد ستاره های تیم جوانان باشگاه را به تیم اصلی ‏منتقل کند.‏

 

ادامه مطلب ...

پست ثابت: پنج سال در کنار شما/ عملکرد کلوپ هواداران چلسی را در سال که گذشت چگونه ارزیابی میکننید؟


از فعالیت کلوپ هواداران چلسی  نزدیک به پنج سال میگزرد. کلوپ هواداران چلسی فعالیت خود را اولین بار حدود پنج سال قبل یعنی در سال 1389 در وبلاگی در مهین بلاگ آغاز کرد. 

پس از دو سال فعالیت در سرویس های وبلاگ دهی و افزایش بازدید تصمیم به ادامه فعالیت در یک سایت اختصاصی شد.

بعد  از یک سال فعالیت و در اوایل سال 92 به علت برخی از مشکلات مجبور شدیم تا مجددآ در سرویس های وبلاگ دهی جهت ادامه فعالیت اقدام کننیم. که برای اینکار سایت بلاگ اسکای را انتخاب کردیم.

اکنون که از حضورمان در بلاگ اسکای یک سال میگذرد در ارائه خدمات مان نه تنها که تغیر منفی رخ نداده بلکه رشد مثبت هم داشته ایم. 

در سال که گذشت حدود 3310 مطلب در وب ما منتشر شد. که در میان سایت های چلسی بی نظیر میباشد. فعالیت بدون وقفه و بروز رسانی 24 ساعته و بی نظیر کلوپ هواداران چلسی سبب شده که میانگین بازدید روزانه ما حدود هزار نفر باشد.

اخبار منتشر شده در برخی از روز در کلوپ هواداران چلسی در حدود 30 تا 35 مطلب میرسد که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود. میانگین اخبار منتشرشده در کلوپ هواداران چلسی به  15 خبر در روز میرسد.

گذاشتن پیش بازی و بعد از های اختصاصی ، فول مچ بازی ها ، گل های و خلاصه بازیها و گزارش تصویری بازی ها سریع تر از تمام سایت های فارسی زبان و بلافاصله بعد از اتمام بازی ها از ویژگی های کلوپ هواداران چلسی میباشد.

اکنون که در استانه پنجمین سال فعالیت خود قرارد داریم از شما در خواست میکننیم که فعالیت ما را در سال که گذشت ارزیابی نموده و آن را با ما شریک سازدید.


                                                   با احترام

                                                   مدیریت کلوپ هواداران چلسی

پیروزی برد آلبیون و باخت چلسی؛ خواسته‌ پیگرینی

 منچسترسیتی که در دیدار برگشت چهارشنبه شب با بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک بر صفر در نیوکمپ شکست خورد، حالا تمام امیدهای خود را برای کسب افتخار در لیگ برتر می‌بیند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، من‌سیتی که فصل قبل به مقام قهرمانی لیگ انگلیس رسیدند،‌ اکنون در همین مسابقات بعد از چلسی در رده دوم قراردارند. به همین منظور فردا (شنبه) در آغاز مسابقات هفته ‌سی‌ام این پیکارها، من‌سیتی پذیرای وست‌برومویچ خواهند شد.
 
ادامه مطلب ...

انتقاد اسمیت از تیم های انگلیسی: بیش از حد تاکتیکی شده ایم

آلن اسمیت ستاره سابق آرسنال احساس می کند دور شدن تیم های انگلیسی از سرعت ذاتی و رو آوردن به تاکتیک ها باعث افت این تیم ها به نسبت سایر غول های اروپایی شده است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، در حالی که با شکست اورتون مقابل دینامو کیف برای نخستین بار پس از اتمام محرومیت باشگاه انگلیسی در سال 93 هیچ نماینده ای را از این کشور در ادامه مسابقات اروپایی حاضر نخواهیم بود، اسمیت احساس می کند مشکل در دور شدن از سنت ها خلاصه می شود.
 
ادامه مطلب ...

کاریکاتور روز: حذف نماینده های فوتبال جزیره از رقابت های اروپایی

عمر مومنی کاریکاتوریست وب سایت گل نمایش ضعیف تیم های انگلیسی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا علی رغم پول های سرازیر شده به فوتبال این کشور را دستمایه آخرین اثر خود قرار داده است.

منبع:طرفداری

مونتلا: فقط مسی با توپ از صلاح سریع‌تر است

وینچنزو مونتلا، سرمربی فیورنتینا به تمجید از مهاجم خود، محمد صلاح پرداخت و گفت که تنها مسی با توپ از او سریع تر می‌دود.

http://theworldgame.sbs.com.au/sites/sbs.com.au.theworldgame/files/styles/full/public/20150313001111158556-original.jpg?itok=y_uQflTU&mtime=1426808507

مهاجم مصری در پیروزی 3-0 فیورنتینا مقابل رم، عملکردی استثنایی از خود به جای گذاشت و موفق شد به تیمش در صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا کمک کند.
 
ادامه مطلب ...