کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی در ازای انتقال چک، از آرسنال بازیکن می خواهد

والکات یا چمبرلین گزینه های مدنظر باشگاه چلسی هستند.



با قطعی شدن خروج چک از چلسی، آرسنال یکی از جدی ترین مشتریان وی محسوب می شود و آنها قصد دارند در تابستان با این دروازه بان باتجربه قرارداد امضا کنند.

 

ادامه مطلب ...

مذاکرات تمدید قرارداد استرلینگ متوقف شد

رحیم استرلینگ به احتمال قریب به یقین در پایان این فصل از لیورپول جدا شده و به تیمی دیگر در لیگ برتر انگلیس خواهد پیوست.


در حالی که مدیران باشگاه لیورپول امروز با رحیم استرلینگ و مدیر برنامه هایش "آیدی وارد"، قرار ملاقاتی برای ادامه مذاکرات تمدید قرارداد داشتند، با شنیدن اظهارات تند ایجنت استرلینگ که در استاندارد اونینگ منتشر شده، این قرار ملاقات را لغو کرده و بدین ترتیب مذاکرات تمدید قرارداد متوقف شد.
 
ادامه مطلب ...

اینفوگراف: افتِ عجیب فابرگاس در سالِ 2015

مقایسه‌یِ آمارِ هافبکِ طراحِ چلسی افتِ محسوس او در نیم فصلِ دومِ لیگ امسال را نشان می‌دهد

http://storage.isport.ir/images/3ee48fa6-540f-4acb-a0d8-9beeca9ec486-cb.Jpeg

13 پاسِ گل در 18 بازی و بعد 5 پاس گل در 16 بازی. نیازی به توضیح نیست. سسک فابرگاس در اولِ سالِ 2015 افتِ محسوسی داشته است، نه تنها در تعدادِ پاسِ گل، بلکه در پاس‌هایِ کلیدی هم 3.4 به 2.1 رسیده است.

 

ادامه مطلب ...

دسایی: مورینیو می‌توانست سیتی را قهرمان کند

 مارسل دسایی، مدافع سابق تیم ملی فرانسه معتقد است که اگر مورینیو سرمربی سیتی بود، این فصل نیز قهرمان لیگ برتر می‌شدند.


سیتیزن‌ها نایب قهرمان این فصل لیگ برتر شدند در حالی که فصل گذشته، موفق به کسب قهرمانی شده بودند. در نیم فصل دوم، شاگردان پیگرینی دچار افت شدیدی شدند که اختلاف امتیاز آنها با چلسی را افزایش داد و باعث شد شاگردان مورینیو قهرمان لیگ برتر شوند.
 
ادامه مطلب ...

مورینیو: دوران بازیگری‌ تری به اتمام رسیده است

سرمربی تیم پرتغالی باشگاه چلسی دوران بازیگری کاپیتان انگلیسی تیمش را پایان یافته دانست.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،به نقل از سایت فیفا خوزه مورینیو سرمربی تیم پرتغالی باشگاه چلسی که در این فصل به یک قهرمانی زود هنگام با  تیم غرب لندنی دست یافت بر این باور است که دوران حضور جان تری در چلسی به پایان رسیده است.
 
ادامه مطلب ...

ستاره نوجوان بوخوم زیر ذره‌ بین چلسی و شالکه

تیم ملی زیر 17 ساله‌های آلمان با درخشش در جام ملت‌های اروپا که در کشور بلغارستان برگزار می‌شود خود را به دیدار فینال رساند. امروز چندین پیشنهاد از تیم‌های مطرح اروپایی برای یکی از پدیده‌های این تیم ارائه شد.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،اردینک کاراکاس 17 ساله در پایان فصل جاری قراردادش با تیم بوخوم به پایان می‌رسد و بنا به ادعای "بیلد" احتمال دارد راهی شالکه شود. 

ادامه مطلب ...

احتمال پیوستن رادامل فالکائو به چلسی

رادامل فالکائو که با انتقال قرضی 8 میلیون پوندی خود از موناکو به منچستریونایتد، سروصدای زیادی در نقل و انتقالات فصل گذشته ایجاد کرده بود، فصل آینده در جمع شیاطین سرخ ماندنی نخواهد بود.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،فالکائو در فصل جاری تنها 4 گل برای یونایتد به ثمر رسانده و در حالیکه تنها یک بازی دیگر تا انتهای فصل باقیست، بسیاری از منابع انگلیسی خبر از تمدید نشدن قرارداد قرضی این ستاره کلمبیایی می دهند.  
ادامه مطلب ...

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جدیدترین اخبار و شایعات موجود در رسانه های اروپا به شرح زیر است. 
ادامه مطلب ...

اینیستا: گلم مقابل چلسی را هرگز فراموش نمی کنم/ اتحاد، احترام و سختکوشی، رمز موفقیت بارسا است

 آندرس اینیستا هافبک باشگاه بارسلونا اعلام کرد گلی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2009  مقابل چلسی به ثمر رساند بهترین گل زندگی اش است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آندرس اینیستا، هافبک با تجربه بارسلونا اظهار کرده گلش به تیم چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2009، بهترین گل دوران ورزشی اش است.  
ادامه مطلب ...

آمار: چه باشگاه هایی بیشترین دستمزدها را می دهند؟

نوزده باشگاه آمریکایی و شش باشگاه انگلیسی در جمع باشگاه های ورزشی ای هستند که بیشترین دستمزدها را به بازیکنان خود می دهند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،سازمان جهانی بررسی حقوق های ورزشی که زیر مجموعه وبسایت SportingIntelligence  است،  
ادامه مطلب ...