کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوک شاو: من‌یونایتدـ‌چلسی یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیا ست

این بازیکن 19 ساله که از زمان انتقال به اولدترافورد هنوز به فرم و آمادگی مطلوب نرسیده، مصمم است تا در بازی روز یک‌شنبه برابر باشگاه دوران کودکی‌اش عملکرد خوبی داشته باشد.



 لوک شاو، که آبی‌ها او را در نوجوانی بازیکن آزاد اعلام کردند، به راه خود ادامه داد تا در طی دوران حضورش در ساوت‌همپتون خود را به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای حال حاضر انگلیس تثبیت کند. او سپس در این تابستان با رقم 39 میلیون یورو به یونایتد منتقل شد تا گران‌ترین بازیکن زیر بیست سال تاریخ فوتبال لقب بگیرد.


 

 


 لوک شاو حالا در آستانه‌ی رویارویی با باشگاه سابق خود در روز یکشنبه، می‌گوید که بی‌تاب است تا نشان بدهد چه قابلیت‌هایی دارد.

«بازی کردن در برابر چلسی اتفاق بزرگی در بین خانواده و دوستان من است، چون من حول و حوش همان منطقه‌ی لندن به دنیا آمده‌ام. وقتی کم‌سن‌تر بودم به تماشای بازی آن‌ها می‌رفتم. اولین باری که با ساوت‌همپتون در استمفوردبریج بازی کردم، از جهات زیادی مثل یک تجربه‌ی سوررئال بود، چون زمینی بود که در بچگی می‌دیدمش. اما بازی در برابر چلسی با یونایتد در اولدترافورد کلاً قضیه‌اش فرق می‌کند. من واقعاً چشم‌انتظارش هستم، به‌خصوص با توجه به این شرایط جدول. همه می‌دانند که بازی‌های یونایتد‌ـ‌چلسی بزرگ هستند، برای همین واقعاً چشم به راهش هستم.»
 
«فکر می‌کنم به جرأت می‌شود گفت این یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های فوتبال دنیا ست و مردم همه‌جا آن را از تلویزیون تماشا می‌کنند. بازی‌های زیادی نیستند که از این بزرگتر باشند و به همین دلیل است که امیدوار ام بخشی از آن باشم. می‌خواهم به مردم نشان بدهم که در بازی‌هایی مثل این چه کارهایی از من ساخته است.»



منبع: ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد