کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تلگراف: چلسی آماده ارائه پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای باکایوکو

چلسی پیشنهاد جدی تری برای خرید باکایوکو ارائه خواهد کرد.در آستانه پایان فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس و در پی مسجل شدن قهرمانی این تیم رسانه ها توجه خود را به برنامه های نقل و انتقالاتی آبی ها معطوف کرده اند.  

تلگراف مدعی است قهرمان انگلستان برای خرید تیمو باکایوکو جدی است؛ انتقالی که انتظار می رود تا 50 میلیون یورو (4.7 میلیون پوند) برای آنها آب بخورد. تلگراف اسپورت می گوید چلسی در پی قهرمانی در انگلیس و برای تقویت ترکیب خود به منظور رقابت در لیگ قهرمانان فصل آینده با بودجه ای 200 میلیون پوندی پا به بازار خواهد گذاشت. بسیاری از پدیده های جوان موناکو که به تازگی پس از 17 سال قهرمان لوشامپیونه شد مورد توجه باشگاه های بزرگ و متمول اروپایی قرار گرفته اند و هافبک دفاعی 22 ساله فرانسوی از گزینه های مورد نظر آنتونیو کونته برای محکم تر کردن کمربند خط میانی تیم خود است.

منابع نزدیک به باشگاه می گویند آنها به وینگر جوان موناکو، توماس لمار نیز علاقه مندند اما انتظار ندارند موناکو حاضر به فروش هر دو بازیکن به چلسی باشد و از همین رو شیر های لندن تنها بر روی باکایوکو تمرکز خواهند کرد. گفته می شود چلسی حتی آماده است تا میچی باتشوایی را به عنوان بخشی از معامله به موناکو پیشنهاد کند. آینده مهاجم 23 ساله در لندن در ابهام است و او رابطه نزدیکی با بنجامین مندی، دفاع چپ فرانسوی موناکو دارد. باتشوایی دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان بین موناکو و منچسترسیتی در فرانسه را از نزدیک تماشا کرد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد