کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آلوارو آربلوا: مورینیو برای ما مثل یک پدر بود

آلوارو آربلوا مدافع تیم رئال مادرید مصاحبه ای با برنامه ‘Al Primer Toque’ از Onda Cero داشت و و در مورد مسائل مختلفی از جمله رابطه اش با کاسیاس و ژوزه مورینیو صحبت کرد.



 وی در مورد ژوزه مورینیو گفت: "ما دوران سختی را با مورینیو تجربه کردیم اما حالا دوباره از فوتبال لذت می برد، او دوره ای که برای خود و خانواده اش سخت بود را پشت سر گذاشته است. من هنوز هم با او در تماس هستم، من رابطه خوبی با تمام مربیانی که با آنها کار کرده ام، دارم: رافا بنیتز، کاپاروش، پیگرینی،... مورینیو خیلی به ما نزدیک بود و گاهی اوقات برای ما مثل یک دوست و یا پدر بود.


 

 

لحظات خوبی بودند، او از ما محافظت می کرد، و همیشه وجهه خود را در مقابل ما قرار می داد، ما از او قدردانی می کنیم که سینه اش را به خاطر ما در مقابل گلوله ها قرار می داد."

وی در مورد رئال مادرید نیز افزود: "تقاضا در لیگ اسپانیا بسیار بالاست. امسال خیلی مهم است، در مادرید سه سال بدون قهرمانی در لیگ مدت زمانی طولانی است. صدرنشینی با یک بازی کمتر از سایر تیم ها به این معنی است که خیلی خوب عمل کرده ایم. نمی توان دست از فکر کردن کشید، ما از تعداد پیروزی های پیاپیمان بی اطلاع بودیم.

یکی از هم تیمی ها، وقتی که از بنزما حمایت کردم، مرا سرزنش کرد و از من پرسید که آیا فکر می کنی کاپیتان تیم هستی... اما من این کار را انجام دادم چرا که به تیم فکر می کردم. من همیشه سعی می کنم بهترین هم تیمی ممکن باشم. امیدوارم آنهایی که مرا مخروط می خوانند [موانع پلاستیکی در تمرینات]، همه عناوینی که من در کارنامه دارم را داشته باشند.

هنگامی که بارسلونا در مقابل شما پنج گل به ثمر می رساند، بسیار پیچیده است. بیشتر از این کاری به عکس پیکه نداشتیم... قبل از فینال کوپا دل ری ما آن را در رختکن تیم آویختیم، اما نه فقط آن... این بخشی از برنامه انگیزه دهی بود، تا بار دیگر تکرار نشود. من چیزهایی شنیدم که ناراحتم کرد به خصوص به این دلیل که خانواده ام نیز رنج می بردند. اینجا، همه ما یکدیگر را می شناسیم، و من می دانم که هرکس صحبت می کند، صادقانه است. این یک سیرک کوچک است که همه ما بخشی از آن هستیم."





منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد