کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پتر چک: چلسی هنوز شانس قهرمانی دارد

دروازه بان با تجربه آبی ها به صحبت درباره بازی های باقی مانده بسیار سخت چلسی در لیگ و اروپا پرداخته است.

 

چلسی هفته آینده باید در استمفورد بریج برابر ساندرلند قرار گیرد، چند روز بعد یک مصاف بسیار سخت با اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون انتظار آبی ها را می کشد و در فاصله یک هفته ای بین این بازی و بازی برگشت در خانه چلسی، شاگردان خوزه مورینیو باید به آنفیلد بروند و با لیورپول بازی کنند؛ بازی ای که شاید سرنوشت قهرمانی لیگ برتر را مشخص کند.

   


با وجود این تعداد بازی سخت و فشرده، پتر چک معتقد است که چلسی می تواند پایان فصل خوبی داشته باشد.


او طی مصاحبه ای گفت: "هر چیزی ممکن است. حضور در سه بازی بسیار بزرگ پشت سر هم بسیار سخت است اما به همین دلیل است که ما باشگاه تاپی هستیم. به عنوان یک بازیکن شما به چنین باشگاه های بزرگی می آیید تا در بازی های بزرگ مانند این ها حضور داشته باشید. از بابت این شرایط  خوشحالیم."

 


"چهار بازی در لیگ باقی مانده بنابراین باید مطمئن شویم که در همه آن ها آماده ایم. بازی های سختی نیز در لیگ قهرمانان داریم بنابراین تراکم بازی ها کمی زیاد می شود اما بودن در چنین شرایطی همیشه خوب است، این که برای همه چیز بازی می کنید."

 


چک در ادامه به صحبت درباره اتلتیکو مادریدی پرداخت که در فصل جاری با عملکرد و نتایج درخشان خود همگان را شگفت زده کرده است: "آن ها تیمی هستند که همیشه با هم بازی می کنند و از زمان ورود دیگو سیمئونه موفقیت های زیادی کسب کرده اند. آن ها حتی قهرمان لیگ اروپا هم شدند."

 


"آن ها بسیار تیم سخت کوشی اند، بسیار سازمان یافته، با برنامه، منظم و از نظر روحی قوی هستند. بازی کردن برابر آن ها همیشه سخت است اما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در چهار تیم باقی مانده انتخابی وجود ندارد، واقعا نمی توانید تیمی که می خواهید با آن بازی کنید را انتخاب کنید."

 


دروازه بان با سابقه آبی ها در ادامه درباره لیورپولی صحبت کرد که اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد:"ما بازیکنانی داریم که برای بازی های بزرگ استفاده می شوند. گاهی اوقات وقتی تیم جوانی با انگیزه بالا دارید فشاری روی تیم حس نمی شود، بازیکنان فقط بازی‌شان را انجام می دهند."

 


"در فصل جاری هیچ کس از لیورپول انتظاری نداشت اما حالا در رقابت قهرمانی هستند، به همین دلیل آن ها می توانستند بدون این که فشاری روی‌شان باشد بازی کنند. اما اجازه دهید ببینیم چگونه با موانع پایانی کنار خواهند آمد. آن ها باید این موانع را هم پشت سر بگذارند. لیورپول قطعا عملکرد بسیار قابل ملاحظه ای داشته اما ما نیز هنوز شانس قهرمانی داریم."

 


"قطعا، باید منتظر لغزش من سیتی باشیم اما اگر در همه بازی ها برنده شویم شانس قهرمانی داریم و تا پایان می جنگیم. این کاریست که سعی می کنیم انجامش دهیم، بازی به بازی پیش می رویم، سعی می کنیم در همه بازی ها پیروز شویم و سپس می بینیم که چه می شود. برایش تلاش خواهیم کرد."

 


پتر چک در پایان نیز درباره درخشش های اخیر دمبا با، مهاجم سنگالی چلسی صحبت کرد:"دمبا با همیشه گل های مهمی می زند. او هیچ گاه گل های آسان و ساده ای نمی زند. با همیشه گل های کاملا غیر ممکن و گران بهایی به ثمر می رساند، بنابراین بیایید ببینیم در ادامه چه گل های گران بهایی می زند."


منبع خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد