کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو هیچگاه دلیل نیمکت نشینی‌ام را به من نگفت

هافبک اسپانیایی در نیم فصل اول و به همراه چلسی، تنها 13 بازی برای این تیم انجام داد و در زمستان به یونایتد پیوست و حالا می‌گوید که مورینیو هیچگاه دلیل نیمکت نشینی اش را به او نگفته است.

 خوان ماتا، ستاره ی منچستریونایتد عنوان کرد که مورینیو هیچگاه به او دلیل نیمکت‌نشینی هایش در چلسی را توضیح نداده است.

 

 

پس از بازگشت سرمربی 51 ساله به استمفوردبریج، ماتا جایگاهش را از دست داد و تنها 13 بازی در لیگ برتر برای چلسی انجام داد و در زمستان به یونایتد پیوست.


ماتا دو سال پیاپی بهترین بازیکن فصل چلسی شد ولی پس از حضور مورینیو در این تیم، او بدون دلیل خاصی به نیمکت نشین تبدیل شد.


او در مصاحبه با گاردین گفت: "نه، هیچگاه درباره ی این موضوع صحبت نکردیم.


وقتی بازی می‌کردم، بازی می‌کردم. او تنها به من دستورات و تاکتیک‌ها را می‌گفت.


بعضی مربیان توضیح می‌دهند و بعضی این کار را ضروری نمی‌دانند."


ماتا می‌گوید که هنوز با هم‌تیمی های سابقش در چلسی ارتباط دارد ولی می‌گوید که انتقالش به یونایتد برای او سخت بوده است.


او گفت: "از لحاظ روحی، وضعیت پیچیده ای  بود. ترک چلسی برای من سخت بود و من همیشه به آنها مدیونم ولی در همان زمان، در حال پیوستن به یک باشگاه بزرگ بودم.


تمام آن مدت را در خانه با خانواده‌ام می‌گذراندم و سعی می‌کردم آرام باشم، صبر کنم، فیلم و سریال نگاه کنم، تلفن همراهم را چک کنم. به باشگاه می‌رفتم تا از لحاظ بدنی دچار افت نشوم و به سختی با چلسی تمرین می‌کردم.


با بسیاری از هم تیمی‌هایم هنوز در ارتباط هستم. آنها دوستان خوبی هستند و برای همیشه دوست من خواهند بود.


همه چیز بیشتر به باشگاه وابسته است تا بازیکن. ارقام و اعداد و کاغذ بازی‌ها."


مترجم خبر:پارس فوتبال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد