کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مالدینی: تصمیم هاجسون را درک نمی کنم؛ کول بهترین دفاع چپ حال حاضر و یکی از بهترین های تاریخ است

 پائولو مالدینی مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان در صحبت هایی از تصمیم روی هاجسون برای دعوت نکردن کول به تیم ملی انتقاد کرد و این مدافع را یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ نامید.

به گزارش دیلی میل، مالدینی گفت:" اشلی کول یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ است و من همین حالا نیز نشانه ای از بازی او ندیدم که نشان دهد او یکی از بهترین های دنیا نیست.

 

 

سرمربی تیم نظر خودش را دارد اما اگر من سرمربی انگلیس بودم، کول اولین نفری بود که انتخاب می کردم، نه فقط به خاطر تجربه بالای او در بازی های بزرگ، بلکه به خاطر عملکرد او در بزرگترین بازی ها. بار های زیادی دیده ایم که او بهترین مهاجمان و بازیکنان دنیا را مهار کرده است و اجازه هیچ گونه حرکتی به آن ها نداده است. او بازیکنی است که در موقعیت های مهم بسیار عالی کار می کند.

جوان گرایی در تیم مهم است در صورتی که به معنای بیرون گذاشتن یکی از بازیکنانی که شاید در حال حاضر بهترین دفاع چپ دنیا نباشد! من این تصمیم را درک نمی کنم."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
سوپر فرانکی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 01:57

درک کردنش سخت نیست ! بینز و شاو بهتر از کول هستن پس کول خط میخوره اون دو تا میرن...خوبه خودمونم دنبال شاو هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد