کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو به عنوان سفیر مبارزه با گرسنگی پم انتخاب شد

ژوزه مورینیو یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان روز دوشنبه به عنوان سفیر مبارزه با گرسنگی برنامه جهانی غذا (پم) انتخاب شد.

برنامه جهانی غذای سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد مورینیو -که در حال حاضر هدایت باشگاه چلسی انگلیس را برعهده دارد- شهرت خود را در خدمت پم به کار خواهد گرفت و از طرح «گرسنگی صفر» که هدفش حذف گرسنگی در جهان است حمایت خواهد کرد.

  

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از نیویورک، امیر عبدالله معاون رئیس اجرایی و رئیس عملیات پم در این بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: «ژوزه مورینیو در بزرگ‌ترین رقابت‌های سطح بالای فوتبال پیروز شده است و خوشحالیم از اینکه او چالشی جدید را که گرسنگی صفر است با ما آغاز می کند».
بنا بر این بیانیه، مورینیو که همسرش ماتیلد نیز به تازگی به عنوان سفیر ویژه پم برای تغذیه در مدارس انتخاب شد قرار است در هفته‌های آینده برای حمایت از عملیات پم به جنوب صحرای آفریقا سفر کند.
مورینیو اعلام کرد: «حمایت ازکار برنامه جهانی غذا در خط مقدم مبارزه با گرسنگی، انتخابی شخصی مرتبط با آرمانی است که برای من و خانواده‌ام بسیار ارزشمند است».
مورینیو دوبار با تیم‌های پورتو پرتغال و اینترمیلان ایتالیا به قهرمانی جام قهرمانان اروپا رسید. او همچنین چندین عنوان را در لیگ‌های ملی کشورهای اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و انگلیس کسب کرد.
وی به عنوان سفیر مبارزه با گرسنگی به گروهی از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران مشهور می پیوندد. کاکا فوتبالیست برزیلی نیز از جمله این ورزشکاران است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد