کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز: از هواداران چلسی تشکر می‌کنم

پس از اینکه مسئولین باشگاه پاریس سنت ژرمن با باشگاه چلسی بر سر انتقال داوید لوئیز به توافق رسیدند، ظاهراً تست های پزشکی نیز در حاشیه اردوی تیم ملی برزیل از این بازیکن گرفته شده است.

امّا داوید لوئیز بازیکن برزیلی سابق تیم چلسی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت:

  

" از چلسی به خاطر همکاری خوبی که در سه سال و نیم گذشته داشتیم تشکر می‌کنم. دوستان خوبی اینجا پیدا کردم، عناوین مختلفی را فتح کردم و این خاطرات همیشه در یادم خواهد بود و از تمام هم تیمی‌هایم، مسئولین کادر فنی و تمام هواداران تیم تشکر می‌کنم. با ناراحتی بسیاری این تیم را ترک می‌کنم، اکنون وارد مرحله جدیدی شده ام و میخواهم ماجراجویی جدیدی داشته باشم، چالشی جدید با هم به سمت پاریس ."

گفته می‌شود پیشنهاد 50 میلیون پوندی PSG سران چلسی را وادار به پذیرفتن این معامله کرده است.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد